برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی چینی FastWind VPN

برنامه ای کاربردی برای رفع فیلترینگ سایت ها

با توجه به افزایش کاربران در دنیای اینترنتی و فضای مجازی در اختیار داشتن فیلتر شکن قوی و ضد فیلتر بسیار مهم و کاربردی می باشد. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال دانلود فیلتر شکن قوی و در عین حال ایمن می گردند. فیلتر شکن FastWind VPN وی پی ان بسیار قوی و کاربردی برای رفع فیلترینگ سایت ها و برنامه های محبوب می باشد. ابزاری که به کاربران کمک می کند سرعت گشت و گذار در شبکه های اجتماعی را افزایش داده و سرعت اتصال را فوق العاده کند. برای اتصال اول سرور را انتخاب می کنید سپس با یک کلیک می توانید مرور امن راحت و سریع را برای خود به وجود بیاورد.

به منظور حفاظت از حریم خصوصی کاربران هنگام مرور، پرتکل های امنیتی هنگام استفاده از نرم افزار فعال می شود. فیلتر شکن قوی چینی با ایجاد یک تونل VPN بهینه شده با رمزگذاری، به کاربران کمک می کند. سرعت در وب سایت های مورد علاقه و شبکه های اجتماعی همچنین بازی های جذاب آنلاین را افزایش بخشد.
فیلتر شکن قوی چینی از دستورالعمل های حفاظت از امنیت داده پیروی می کند و تضمین می کند که داده ها و اطلاعات شخصی کاربر به هیچ عنوان دست اشخاص ثالث یا نا امنی های اینترنتی به آن نخواهد رسید.

امنیت منحصر به فرد و جدید

سازنده ی این اپلیکیشن بیشتر از هر چیز دیگر به امنیت و ایمنی در طراحی توجه کرده است. تا کاربران با اطمینان کامل مرور کنند و برنامه های مختلف را با استفاده از آن اجرا کنند. پس با فیلتر شکن قوی چینی از حریم خصوصی و ناشناس بودن خود به صورت آنلاین محافظت کنید. این برنامه سابقه ی مرور شما را پنهان می کند و داده های شخصی شما و اینترنت شما را رمزگذاری می کند. و اطمینان می دهد که فعالیت های آنلاین شما خصوصی و ناشناس باقی می مانند. تا با خیال راحت از دنیای اینترنتی لذت ببرید.

فیلتر شکن قوی چینی

این وی پی ان علاوه بر ویژگی های مختلف یکی دیگر از مهم ترین آپشن های آن دسترسی به سرور های مختلف ار سرتا سر جهان همانند ویتنام، چین، ژاپن، آمریکا، انگلیس، کانادا که شما با انتخاب هر یک از این سرور ها می توانید تجربه ی باورنکردنی در شبکه ی های اجتماعی و سایت های داخلی و خارجی به دست بیاورید.

سرعت رعد و برق با وی پی ان FastWind VPN

با شبکه سرورهای این نرم افزار که به صورت استراتژیک در سرتاسر جهان واقع شده‌اند، سرعت فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید. چه در حال پخش برنامه های مورد علاقه خود باشید، چه بازی های آنلاین یا فقط در حال مرور وب باشید، هر بار تجربه ای روان و بدون استرس را تضمین می کند. به راحتی و با پینگ قوی بازی های آنلاین را اجرا کنید همانند پابجی، فری فایر، کال آف دیوتی و دیگر بازی های محبوب.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار قوی و بی نهایت سریع می باشد. مناسب برای کاربران علاقمند به دنیای گیم و اینترنتی.

لینک دانلود فیلتر شکن FastWind VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

19 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

19 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago