دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت Astrill VPN

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت Astrill VPN

فعال سازی آسان فیلتر شکن قوی پرسرعت Astrill VPN

محدودیت های ایجاد شده در برخی از کشور ها موجب شده است کاربران به دنبال یک فیلتر شکن قوی باشند. یکی از مهم‌ ترین کاربرد های فیلتر شکن قوی پرسرعت Astrill VPN، امکان دسترسی به محتوای محدود شده در برخی کشورها است. این سرویس با ایجاد امکان اتصال به سرور های مستقر در کشور های مختلف، به کاربران اجازه می‌ دهد به محتوایی که در کشور آن‌ ها فیلتر شده است، دسترسی پیدا کنند. از این رو پیشنهاد می شود برای بهتر کردن امنیت خود از این ابزار استفاده کنید.

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت Astrill VPN

در مجموع، این وی پی ان معرفی شده به عنوان یکی از محبوب‌ ترین و قابل اعتماد ترین سرویس‌ های VPN در دنیا شناخته می‌ شود. این سرویس با ارائه ویژگی‌ های امنیتی پیشرفته، افزایش سرعت و پهنای باند، امکان دسترسی به محتوای محدود شده و سازگاری با انواع دستگاه‌ ها، توانسته است رضایت کاربران زیادی را جلب کند. به همین سبب افراد بعد از استفاده از این نرم افزار می توانند براحتی به سایت ها و خدماتی که تحریم و فیلتر شده اند دسترسی داشته باشند. برای این کار فقط کافی است به سرور های قدرتی این نرم افزار متصل شوید.

Astrill VPN مورد اعتماد هزاران نفر در سراسر دنیا

همان طور که به آن اشاره کردیم این فیلتر شکن مورد اعتماد افراد در سراسر دنیا می باشد. افرادی که از این فیلتر شکن استفاده کرده اند کاملا نسبت به آن حس خوبی دارند. زیرا می دانند دارای امنیتی بالا درون خود می باشد. بصورت کلی امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران همواره یکی از مهم‌ ترین دغدغه‌ های Astrill VPN بوده است. این سرویس با استفاده از رمزگذاری قدرتمند AES-256 و پروتکل‌های امنیتی پیشرفته مانند OpenVPN و IKEv2، امکان دسترسی غیرمجاز به اطلاعات کاربران را به حداقل می‌ رساند.

دانلود فیلتر شکن قوی پرسرعت Astrill VPN

معرفی کلید INVITE FRIENDS

کلید “INVITE FRIENDS” در این وی پی ان امکانی است که به کاربران این امکان را می‌ دهد تا دوستان و آشنایان خود را به استفاده از این فیلترشکن دعوت کنند. این ویژگی، علاوه بر افزایش شبکه کاربران Astrill VPN، مزایای متعددی را نیز برای کاربران به همراه دارد. استفاده از این کلید بسیار ساده است. کاربران می‌ توانند با ورود به پنل کاربری خود و یافتن این گزینه، لینک دعوت را کپی کرده و آن را به دوستان و آشنایان خود ارسال کنند. پس از ثبت‌ نام دوستان با این لینک، کاربر می‌تواند از تخفیف‌های ذکرشده بهره‌ مند شود.

بررسی نهایی فیلتر شکن قوی پرسرعت Astrill VPN

بصورت کلی فیلتر شکن قوی پرسرعت Astrill VPN دارای عملکردی قدرتمند درون خود می باشد. از این رو دارای سرعت دانلود و آپلود بالایی نیز می باشد. که موجب می شود افراد هنگام استفاده از آن حس رضایت بالایی را داشته باشند. همچنین با سرعت اتصالی که درون خود به کاربران به نمایش می گذارد در زمان آن ها برای اتصال کاملا صرفه جویی می کند. برای استفاده از این فیلتر شکن می توانید از لینک زیر به دانلود آن اقدام نمایید.

لینک دانلود فیلتر شکن Astrill VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *