برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی وای فای + لینک دانلود مستقیم

دانلود و ثبت نام در فیلتر شکن قوی وای فای

کم تر کسی هست که در خانه خود از وای فای استفاده نکند. از این رو داشتن فیلتر شکن قوی وای فای برای دور زدن تحریم ها یکی از مهم ترین و مورد نیاز ترین ابزار ها برای هر فردی می باشد. در این مقاله قصد داریم بهترین فیلتر شکن را برای وای فای و اینترنت خانگی به شما دوستان عزیز معرفی کنیم. استفاده از این وی پی ان بسیار ساده و لذت بخش است. برای استفاده از این وی پی ان باید چندتا از نکات مهم را رعایت کنید که در ادامه این مقاله به بررسی این نکات مهم می پردازیم.

یکی از نکات مهم درباره این فیلتر شکن این است که کاربران سایر اپراتور ها نیز می توانند از این وی پی ان استفاده کنند. اما سرعت دانلود و آپلود در مخابرات یا اینترنت خانگی بسیار بیشتر از سایر اپراتور ها است. نصب این فیلتر شکن به دلیل حجم پایین آن زمان زیادی را از کاربران نمی گیرد و این می تواند اولین مزیت این فیلتر شکن باشد. همچنین بعد از نصب این وی پی ان می توانید با امنیت بالا وب گردی کنید.

آموزش ثبت نام در فیلتر شکن وی ای پی وای فای

ثبت نام در این برنامه بسیار ساده و جذاب است، برای ثبت نام در این فیلتر شکن فوق العاده می توانید از آموزش زیر که بصورت عکس قرار می دهیم استفاده کنید. بعد از دانلود و نصب برنامه وارد آن شوید و در مرحله بعد وارد بخش ثبت نام این برنامه شوید. صفحه باز شده دارای چهار بخش می باشد این چهار بخش به شرح زیر می باشد.

نام کاربری : در این بخش یک نام اختیاری برای خود انتخاب کنید سعی کنید تا حد امکان از نام مستعار خود استفاده کنید تا یادآوری آن برای شما آسان تر باشد.

موبایل ( اختیاری ) : این بخش کاربران می توانند شماره همراه خود را وارد کنند که طبق گفته سازنده آن این بخش کاملا برای کاربران اختیاری می باشد و لازم نیست که حتما شماره همراه خود را وارد کنید.

رمز عبور : این بخش باید رمز عبور خود را وارد کنید. سعی کنید رمز عبور بالای 6 نویسه داشته باشد و رمز عبور خود را در جایی یادداشت کنید. که در صورت ناگهانی از حساب کاربری بتوانید مجدد به آن ورود پیدا کنید.

تکرار رمز عبور : و در آخرین مرحله باید رمز ایجاد کرده را دوباره در آخرین کادر بنویسید. توجه داشته باشید که رمز باید کشابه رمز انتخابی بالا باشد.

دارای بخش تیکت درون برنامه

یکی از ویژگی های جذاب این فیلتر شکن بخش جداگانه تیکت درون برنامه می باشد. کاربران برای ارسال نظرات خود حتما لازم نیست وارد ایمیل شخصی خود شوند. می توانند درون برنامه به پشتیبانی این وی پی ان پیام ارسال کنند.

دارای نسخه ویندوز

این وی پی ان دارای نسخه ویندوز نیز می باشد. برای دانلود نسخه کامپیتور فیلتر شکن وای فای می توانید با کلیک بر روی دکمه دانلود نسخه ویندوز در این وی پی ان به صفحه مربوطه منتقل شوید.

لینک دانلود فیلتر شکن قوی وای فای

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

18 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

18 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago