برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی همراه اول + دانلود نسخه جدید

فیلتر شکن قوی همراه اول + دانلود نسخه جدید

از آنجا که همراه اول از انواع تحریم‌ها و محدودیت‌ها برخوردار است، استفاده از یک فیلتر شکن قوی برای رفع این محدودیت‌ها بسیار حیاتی است. این فیلتر شکن‌ها به کاربران امکان می‌دهند تا با تغییر آدرس آی‌پی و مکان خود، به صورت آزاد و بدون هیچ گونه دستگیری به سایت‌ها و خدمات مورد نظر دسترسی پیدا کنند. فیلتر شکن قوی همراه اول یک ابزار بسیار مفید است که به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی به سایت‌ها و خدمات اینترنتی محدود شده دسترسی پیدا کنند. با استفاده از این فیلتر شکن، کاربران قادر خواهند بود تا از تمامی امکانات اینترنت به صورت آزاد استفاده کنند و بدون هیچ محدودیتی به محتوای دلخواهشان دسترسی داشته باشند.

عدم نمایش لوکیشن سرور ها در برنامه

یکی از نقاط ضعف این فیلتر شکن عدم نمایش لوکیشن سرور ها به کاربران است. این ویژگی ممکن است برای بسیاری از کاربران قابل قبول نباشد. زیرا بسیاری از افراد به هردلیلی میخواهند بدانند که با چه لوکیشنی در اینترنت مرور می کنند. سازنده این فیلتر شکن با بروز رسانی و تغییر این ویژگی میتواند باعث بهینه سازی برنامه خود شود.

فیلتر شکن قوی همراه اول دارای رابط کاربری زیبا

این وی پی ان دارای رابط کاربری ساده و زیبایی است، طوریکه کاربران را مشتاق استفاده از این ابزار می کند. دارای رنگ بندی زیبای قرمز و سیاه درون برنامه است که کاربران براحتی میتوانند با آن ارتباط برقرار کنند. همچنین افرادی که دانش استفاده از فیلتر شکن را ندارند براحتی میتوانند از این ابزار استفاده کنند زیرا دارای یک صفحه اصلی برنامه و انتخاب سرور های مختلف می باشد.

عملکرد مطلوب در سایر اپراتور ها

سازنده این فیلتر شکن اسم این برنامه را فیلتر شکن قوی همراه اول معرفی کرده است. اما برخلاف اسم آن توانسته ایت برای سایر اپراتور ها عملکرد مطلوبی را از خود نشان دهد. پس میتوان نتیجه گرفت که سایر کاربران نیز می توانند از این فیلتر شکن استفاده کنند. در ادامه به بررسی کامل این فیلتر شکن از لحاظ سرعت می پردازیم.

فیلم تست سرعت دانلود و آپلود

در فیلم زیر این فیلتر شکن را از لحاظ دانلود و آپلود مورد بررسی قرار می دهیم. سرعت یک فیلتر شکن در دانلود و آپلود از معیار هایی است که هیچ شخصی نمی تواند از آن چشم پوشی کند. به همین دلیل تصمیم گرفتیم این ابزار را با برنامه دقیق سپید تست مورد بررسی قرار دهیم. پیشنهاد میکنم قبل از نصب این نرم افزار حتما فیلم زیر را مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید سرعت این فیلتر شکن در دانلود کردن اندکی ضعیف است. ولی میتواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد و بتوانند از آن استفاده کنند. سرعت این وی پی ان در آپلود کردن تقریبا صفر است پس نمی توان در بخش آپلود نمره ای خوب به این وی پی ان داد. شما میتواند براحتی تنها با یک کلیک روی لینک زیر وی پی ان قدرتمند همراه اول را دانلود کنید و بصورت کاملا رایگان آن استفاده کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن قوی همراه اول

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

10 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

11 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

17 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

17 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

18 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

18 ساعت ago