برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی سامانتل + دانلود نسخه جدید

دانلود و نصب بهترین فیلتر شکن سامانتل

سامانتل یکی از اپراتور های محبوب برای کاربران است. فیلتر شکن قوی سامانتل ابزاری قدرتمند برای کاربران این اپراتور می باشد، تا با ورود به گوگل خود هر سایتی که بخواهند را باز کنند. کارایی این وی پی ان تنها به استفاده از گوگل محدود نمی شود. زیرا کاربران براحتی می توانند با استفاده از این وی پی ان اپلیکیشن هایی همچون اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، اسنپ چت، تیک تاک را رفع تحریم کنند.

کاربرانی هستند که علاقه به خصوصی به تماشای فیلم های سینمایی دارند. با این وی پی ان محدودیت های تماشای فیلم های سانسور شده را درهم بکشنید و از تماشای تمامی ویدیو و فیلم های نتفلیکس و سایر سایت ها لذت ببرید. برخی افراد از وب سایت و برنامه های پخش موزیکی بازدید می کنند و علاقه خاصی به موزیک دارند. با این وی پی ان در اپراتور سامانتل براحتی می توانید به موزیک های دلخواه خود در این برنامه ها معروف گوش بدهید. برای استفاده از این فیلتر شکن فقط کافی است بر روی لینک مستقیم دانلود این وی پی ان در آخر مقاله کلیک کنید.

دارای پروتکل های استاندارد

پروتکل‌های استاندارد فیلترشکن سامانتل شامل OpenVPN، L2TP/IPsec، PPTP و SSTP می‌باشند. این پروتکل‌ها به کاربران این امکان را می‌دهند تا به آسانی دسترسی به محتوای مسدود شده و محیط‌های آنلاین محدود شده داشته باشند. این پروتکل‌ها از رمزنگاری قوی برای حفاظت اطلاعات کاربران و امنیت ارتباطات آن‌ها استفاده می‌کنند و این امر کمک می‌کند تا اطلاعات حساس کاربران در اینترنت به خوبی محافظت شود. همچنین، استفاده از پروتکل‌های استاندارد فیلترشکن سامانتل به کاربر این امکان را می‌دهد تا به طور ایمن از اینترنت استفاده کند و از تهدیدات امنیتی و جاسوسی آنلاین حفاظت کند.

دارای سرور های قدرتی آلمان

سرورهای قدرتی فیلتر شکن سامانتل در آلمان از ویژگی‌های فنی بسیار برجسته‌ای برخوردارند که آنها را به انتخاب مناسبی برای استفاده از سرویس فیلترشکن می‌کند. این سرورها دارای پهنای باند بالا، پایداری بسیار خوب، سرعت بالا و امنیت بالا هستند. سرورهای آلمان به علت وضعیت قانونی بهتر و استفاده از فناوری های پیشرفته در زمینه امنیت، انتخاب مناسبی برای فیلترشکن می‌باشند.

علاوه بر این، فیلتر شکن سامانتل از سیاست تضمین حریم خصوصی بالا پیروی می‌کند و اطلاعات کاربران را محافظت می‌کند که این در کنار استفاده از سرورهای قدرتی در آلمان، باعث افزایش اطمینان کاربران نسبت به استفاده از این ابزار می‌شود.

ویژگی بخش رفرش سرور ها در برنامه فیلتر شکن سامانتل

یکی از نکات مهم درباره این وی پی ان بخش ریست و رفرش سرور ها است. با لمس این دکمه سرور های جدید برای شما در اولویت قرار می گیرند. کاربران می توانند در سریع ترین زمان به سرور های قدرتمند تر متصل شوند. همچنین از مزیت های این بخش صرفه جویی در زمان کاربران است که می توانند سریع تر به سرور های دلخواه متصل شوند.

تست و بررسی سرعت

با مشاهده گذرا به فیلم زیر براحتی می توانید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان را مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعتی مطلوب برای اپراتور سامانتل می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن قوی سامانتل

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

10 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

10 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

16 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

16 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

17 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

17 ساعت ago