برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی رایتل + دانلود نسخه جدید

دانلود جدید ترین فیلتر شکن برای رایتل

یکی از محبوب ترین اپراتور ها نزد افراد اپراتور رایتل است. این اپراتور به دلیل به صرفه بودن هزینه بسته های اینترنت خود دارای طرفداران زیادی است. علاوه بر این موضوع دارای سرعت اینترنت به صرفه و مطلوبی می باشد که مورد سلیقه افراد زیادی است. این اپراتور هم همچون سایر اپراتور های دیگر از تحریم هاو سانسور ها در اینترنت خود بی بهره نیست. از این رو لازم داستیم یک فیلتر شکن قوی رایتل به شما کاربران عزیز معرفی کنیم که می تواند نقش بسزایی در وب گردی شما کاربران عزیز داشته باشد.

این فیلتر شکن با رنگ بندی بنفش که همانند رنگ بندی رایتل است ساخته شده است. همچنین دارای محیطی جذاب و ساده برای کاربران است. تا آن ها بتوانند در سریع ترین زمان و به سادگی هرچه تمام تر به سرور های این وی پی ان متصل شوند. برای درک کامل این فیلتر شکن و بررسی میزان سرعت آن فقط کافی است تا آخر این مقاله با من همراه باشید تا بتوانم این وی پی ان که یکی از قوی ترین فیلتر شکن های موجود برای رایتل است را کامل برای شما معرفی کنم.

انتخاب زبان برنامه به محض ورود

اولین ویژگی و جذاب ترین ویژگی این فیلتر شکن مرحله بعد نصب و ورود به برنامه می باشد. به محض ورود به برنامه به صورت اتوماتیک دو زبان پر استفاده انگلیسی و فارسی را به کاربران نمایش می دهد. کاربرانی که میخواهند از زبان انگلیسی استفاده کنند می توانند با انتخاب این بخش زبان کل برنامه را به انگلیسی تغییر دهند. همچنین می توانند برای تغییر آن به فارسی زبان اصلی برنامه را فارسی انتخاب کنند. نکته مهمی که وجود دارد این عمل تنها یک بار قابل انجام است. اگر گزینه اشتباه را انتخاب کردید متاسفانه باید برنامه را حذف و مجدد نصب کنید تا زبان آن را به انگلیسی و یا فارسی تغییر دهید.

بررسی دلایل عدم اتصال در فیلتر شکن قوی رایتل

بررسی نسخه آپدیت برنامه : در صورت عدم اتصال به سرور اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید بررسی آخرین نسخه برنامه است. زیرا اگر آخرین نسخه برنامه نباشد نمی تواند به سرور های مورد نظر متصل شود. حتی اگر متصل شود داری سرعت بسیار ضعیفی می باشد.

اطمینان از فعال بودن بسته اینترنتی : نکته مهم بعدی که باید به آن توجه داشته باشید اطمینان از فعال بودن بسته اینترنتی می باشد. زیرا اگر به هر دلیل نت شما ضعیف باشد و یا بسته فعال نداشته باشید ممک است به سرور مورد نظر متصل نشود.

استفاده از رایتل برای اتصال به سرور ها : دلیل مهم بعدی که باید به آن توجه داشته باشید سیم کارت خودتان است. سعی کنید از اپراتور رایتل برای اتصال به سرور های این وی پی ان استفاده کنید.

تست میزان سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن قوی رایتل

این تست با استفاده از وای فای و که عملکرد بسیار ضعیفی در این فیلتر شکن دارد انجام شده است. سرعت این وی پی ان در اپراتور رایتل بسیار بیشتر از سرع فعلی این فیلتر شکن است.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعت بسیار خوب و مطلوبی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن قوی رایتل

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

16 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

16 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

23 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

23 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

23 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

24 ساعت ago