برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی برای هواوی Berd VPN

دسترسی ایمن و نامحدود به اینترنت

یکی از مشکلات رایج افرادی که در اینترنت گشت و گذار می کنند یا در وب سایت ها مرور میکنند دسرستی به فیلتر شکن کار آمد و سریع است. به همین خاطر داشتن نرم افزاری سریع که بتواند کاربران از آن در وب گردی خود استفاده کنند بسیار عائز اهمیت است. فیلتر شکن Berd VPN یکی از منحصر به فرد ترین فیلتر شکن های گوگل پلی می باشد که از امنیت و ایمنی بسیار قوی ای برخوردار است. امنیتی که این فیلتر شکن به کاربران خود می دهد بسیار قوی و بدون دردسر می باشد. به همین خاطر کاربران زیادی از سرتاسر دنیا از آن استفاده می کنند. دسترسی نامحدود به داده ها را بدون محدودیت پهنای باند یا سرعت دریافت کنید.

تنها با یک ضربه به یکی از سرورهای متصل شوید و اجازه دهید این وی پی ان ترافیک اینترنت شما را رمزگذاری کند. اکنون می‌توانید با خیال راحت به برنامه‌ها و پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مورد علاقه‌تان دسترسی داشته باشید و آن‌ها را بدون هیچ گونه خطری پخش کنید. یک فیلتر شکن قوی برای هواوی است و تمام خدمات آن رایگان می باشد. بدون نیازبه ثبت نام و گذاشتن اطلاعات شخصی مانند شماره تلفن یا جیمل یا ارائه اطلاعات کارت اعتباری خود. به سادگی دانلود کنید، به راحتی نصب کنید و از مرور نامحدود و ایمن لذت ببرید.

اتصال ایمن و سریع

از به روز ترین پروتکل های امنیتی در این نرم افزار استفاده شده است، تا کاربران مروری امن را تجربه کنند. حفاظت از حریم خصوصی کاربران و اطلاعات شخصی آنان یکی از مهم‌ترین هدف های سازنده ی این برنامه به حساب می آید. اطلاعات شخصی خود را ایمن نگه دارید، چه در حال سفر باشید، چه از یک کافی شاپ به وب دسترسی داشته باشید یا از هر شبکه Wi-Fi عمومی استفاده کنید. از نا امنی های اینترنتی هنگام اتصال به وایفای خانگی خدا حافظی کنید و اطلاعات خود را با BerdVPN ایمن و مخفی نگه دارید.

فیلتر شکن قوی برای هواوی

دوستانکی که از گوشی های هواوی استفاده می کنند این نرم افزار بسیار مناسب آنان می باشد. و اتصال سریع و قابل اعتمادی را به شما هدیه می دهد به همین خاطر یک فیلتر شکن قوی برای هواوی است. مخصوص پلتفرم های دیگر نیز می باشد فقط کافی است آن را نصب کنید و با یک ضربه به سرور مورد علاقه ی خود وصل شوید.

اجرای بازی های آنلاین روز دنیا با فیلتر شکن Berd VPN

اجرای بازی های محبوب و دوست داشتنی که بیشتر کاربران گیمر بیشتر تایم خود مشغول بازی هایی همچون پابجی و فری فایر هستند. بعضی افراد با پینگ ضعیف و قطعی اتصال نمی توانند آنچنان که باید بازی کنند‌. به همین خاطر با استفاده از این نرم افزار دیگر با پینگ ضعیف و کندی اتصال خداحافظی کنید. و از دنیای گیم لذت ببرید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن بسیار سریع و قوی می باشد. مخصوص کاربرانی است که نمی خواهند منتطر دانلود و آپلود بمانند.

لینک دانلود فیلتر شکن Berd VPN

VPN

Recent Posts

دانلود وی پی ان رایگان و ایمن Free VPN

ابزاری ضروری و نامحدود برای دسترسی به دنیای اینترنتی خواسته ی بیشتر کاربران دنیای اینترنتی…

6 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن پایدار و متصل CubeGuard VPN

اجرای برنامه های فیلترینگ شبکه های اجتماعی برای رفع فیلترینگ و محدودیت سایت های خارجی…

7 ساعت ago

جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN

دانلود مستقیم جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN یکی از نیاز های اساسی…

7 ساعت ago

دریافت کو کو وی پی ان KOKO VPN Lite

فعال سازی کو کو وی پی ان برای اندروید دریافت کو کو وی پی ان…

7 ساعت ago

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

9 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

1 روز ago