دانلود فیلتر شکن قوی از گوگل پلی VPN 66

دانلود فیلتر شکن قوی از گوگل پلی VPN 66

دسترسی به سایت های فیلترینگ

با محدودیت خداحافظی کنید، یکی از مهم ترین نرم افزاری که با آن سایت های خارجی و داخلی را می توانید رفع فیلتر کنید قطعا فیلترشکن می باشد. اما هر فیلتر شکنی قدرت و سرعت کافی برای رفع محدودیت سایت ها و برنامه های اینترنتی را ندارد. به همین دلیل فیلتر شکن VPN 66 یکی از جدید ترین و در عین حال ایمن ترین فیلتر شکن گوگل پلی می باشد. که از سرعت و قدرت اتصال سریعی برخوردار می باشد. یک فیلتر شکن قوی از گوگل پلی که می‌توانید به راحتی آن را دانلود و سپس نصب کنید تا از خدمات آن برخوردار باشید.

دانلود فیلتر شکن قوی از گوگل پلی VPN 66

با این نرم افزار سرعت اتصال فوق العاده ای را برای پخش جریانی شبکه های اجتماعی و بازی های آنلاین همچنین مرور و دانلود بدون وقفه فراهم می کند. اجرای بی دردسر شبکه‌های اجتماعی و بازی های آنلاین یکی از ویژگی های مهم این فیلتر شکن به حساب می آید. یکی از دلایل محبوبیت آن نیز می باشد، که توانسته کاربران زیادی را از سرتاسر دنیا مجذوب خود کند. هدف مروری امن و به دور از دردسر به راحتی در هر نقطه از جغرافیا که قرار داشته باشید از خدمات فوق العاده قوی این اپلیکیشن می توانید استفاده کنید.

امنیت درجه یک

به گفته ی سازنده ی این اپلیکیشن امنیت کاربران اولویت ما است. از رمزگذاری پیشرفته و پرتکل های روز دنیا برای ایمن نگه داشتن اطلاعات و داده‌های شخصی شما در برابر هکرها و نا امنی ها استفاده می کند. پس با اطمینان می‌توانید وب سایت های داخلی و خارجی را مرور کنید و با اعتماد کامل در آن گشت و گذار کنید. اتصال سریع به سرور های رایگان و حفاظت شده که افراد می توانند از این سرور ها در راستای دغدغه های خود از آن استفاده کنند.

دانلود فیلتر شکن قوی از گوگل پلی VPN 66

VPN 66 فیلتر شکن قوی از گوگل پلی

قطعا برای هر یک از کاربران پیش آمده است که در بازار گوگل پلی دنبال فیلتر شکن های قوی باشند. اما با نصب هر یک از آن ها همچنان نمی توانند محدودیت های اینترنتی را رفع کنند. به همین منظور می‌توانید این فیلتر شکن قوی را از گوگل پلی دانلود کنید تا تجربه ای جدید را در دنیای اینترنتی کسب کنید.

رابط کاربری و سرور های قوی

اتصال با یک ضربه به سریع ترین سرور. بدون نیاز به نام نویسی ، ضربه بزنید و لذت ببرید، طراحی ساده و به دور از هر گونه پیچیدگی. شامل سرور های جهانی و به روز از میان طیف گسترده ای از سرورها مختلف در چندین کشور انتخاب کنید تا بهترین اتصال را برای نیازهای خود بیابید. بهرمندی از انتخابات خودکار سرور تا کار برای شما کاربران راحت تر و سریع تر باشد.

نحوه ی استفاده از این نرم افزار

برنامه را باز کنید و روی دکمه اتصال ضربه بزنید، یک مکان سرور را انتخاب کنید یا به برنامه اجازه دهید بهترین مورد را برای شما انتخاب کند.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع و کاربردی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن VPN 66

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *