برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی آندروید

دانلود با لینک مستقیم قوی ترین فیلتر شکن آندروید

برای پیدا کردن فیلتر شکنی قوی باید چندین فیلتر شکن را نصب کرد و مستلزم بررسی وی پی ان های زیادی می باشد. فیلتر شکن قوی آندروید ابزاری مفید برای کسانی است که از گوشی های آندروید استفاده می کنند. با این وی پی ان براحتی می توانند به سایت های تحریم شده نفوذ کنند. و از این وب سایت ها بصورت استفاده هدفمند بهره مند شوند. همچنین می توانند به کمک این فیلتر شکن در گوشی های آندرویدی براحتی تحریم برنامه ها فیلتر شکن را دور بزنند و از این اپلیکیشن ها نهایت لذت را ببرند.

این وی پی ان دارای کارایی بسیار آسانی می باشد. هر فردی می تواند براحتی از این وی پی ان استفاده کند و نیاز های اینترنتی خود را بوسیله این ابزار رایگان و مفید برطرف سازد. محیط نرم افزاری این فیلتر شکن بسیار مشابه به سایر فیلتر شکن های بازار است. اما عملکرد این وی پی ان در گوشی های آندروید بسیار قوی تر از سایر فیلتر شکن های موجود در بازار است. برای ورود و استفاده به برنامه نیاز به ثبت نام در آن نیست و تنها پس از نصب آن می توانید به سرور های قدرتمند این وی پی ان متصل شوید.

نحوه اتصال به سرور های آمریکا در فیلتر شکن قوی آندروید

این وی پی ان دارای سرور های قدرتمند از کشور آمریکا می باشد. سرورهای آمریکا در فیلتر شکن قوی آندروید ارائه دهنده پشتیبانی 24/7 هستند که به کاربران امکان می دهد در صورت وجود هرگونه مشکلی، به راحتی با تیم پشتیبانی تماس بگیرند و مشکل خود را حل کنند. همچنین کاربران می توانند با انتخاب سرور های آمریکا براحتی به هر وب سایتی و هر اپلیکیشنی ورود پیدا کنند. برای استفاده از سرور های آمریکا براحتی می توانید با ورود به بخش انتخاب سرور ها با آۀن ها وصل شوید.

فیلتر شکن قوی آندروید فاقد تنظیمات پیچیده

بسیاری از وی پی ان ها به دلیل تنظیمات پیچیده درون برنامه سبب می شوند کاربران را برای اتصال به سرور ها به انجام فعالیت های سخت از جمله تنظیمات پیچیده درون برنامه وادارد. اما برخلاف بسیاری از وی پی ان ها برای استفاده از این فیلتر شکن نیازی به تنظیمات پیچیده درون برنامه نمی باشد و براحتی تنها با ورود به برنامه می توانید از این وی پی ان استفاده کنید.

فیلم میزان سرعت دانلود و آپلود

در فیلم زیر می توانید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن را مشاهده کنید.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعت مطلوب و قدرتمندی می باشد.

تغییر آدرس آی پی

تغییر آدرس آی پی با استفاده از این وی پی ان امکان پذیر است. با استفاده از این سرویس، شما می‌توانید آدرس آی پی خود را به یک آدرس دیگر تغییر دهید. و به امنیت و حریم خصوصی بیشتری دست پیدا کنید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که از موقعیت جغرافیایی متفاوتی در اینترنت استفاده کنید و از محتوای محدود شده در کشور خودتان دسترسی داشته باشید.

لینک دانلود فیلتر شکن قوی آندروید

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

13 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

13 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

19 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

19 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

20 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

20 ساعت ago