برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن قوی آسیاتک + لینک دانلود مستقیم

فیلتر شکن قوی آسیاتک

هر فیلتر شکنی که وارد بازار می شود مطمئنا عملکرد بهتری در بعضی از اپراتور ها از خود نشان می دهد. فیلتر شکن قوی آسیاتک یکی از وی پی ان های قدرتمند برای اپراتور آسیاتک می باشد که براحتی تمامی محدودیت های موجود را برای کاربران خنثی می کند. عملکرد این فیلتر شکن بسیار جذاب و ستودنی است زیرا کاربران را کاملا بی نیاز می کند. این وی پی ان به دلیل جدید بودن آن کمتر کسی به آن توجه داشته است از این رو می توان گفت سرور های آن از هرگونه شلوغی و ناپایداری به دور است.

این وی پی ان که به اسم Elite VPN نیز شناخته می شود دارای عملکردی بسیار سریع برای آسیاتک می باشد. محیط نرم افزاری آن کاملا ساده و کاربر پسند می باشد. برای استفاده از این وی پی ان هیچ نیازی به پرداخت پول و ثبت نام درون برنامه نمی باشد زیرا کاملا رایگان می باشد. حجم دانلود این وی پی ان کاملا مناسب بوده و با سرعت ملی طی 1 الی 2 دقیقه دانلود خواهد شد. برای دانلود این فیلتر شکن پس از بررسی های این مقاله می توانید با کلیک بر روی لینک آخر مقاله آن را دانلود کنید.

فیلتر شکن قوی آسیاتک دارای پروتکل های استاندارد

استفاده از پروتکل های استاندارد در Elite VPN به کاربران این امکان را می دهد که به راحتی و بدون هیچ مشکلی به انواع سایت ها، خدمات و محتواهای محدود شده دسترسی داشته باشند. از طرف دیگر، استفاده از این پروتکل ها منجر به افزایش سرعت و عملکرد نیز می شود و به کاربران امکان استفاده از اینترنت با پایداری بیشتر را می دهد.

استفاده از پروتکل های استاندارد توسط فیلترشکن Elite VPN برای کاربران امکان ارتباط امن و رمزنگاری شده با اینترنت را فراهم می کند. این پروتکل ها از جمله OpenVPN، L2TP/IPsec، IKEv2 و PPTP عملکرد بسیار قوی و امنیتی بالا دارند و اطلاعات شما را در ارتباط با اینترنت محافظت می کنند.

آیا با استفاده از سایر اپراتور ها می توانیم از Elite VPN استفاده کنیم ؟

این وی پی ان برای همه اپراتور ها می تواند عملکرد به صرفه و مطمئنی را ارائه دهد. اما نکته ای که در مورد این وی پی ان وجود دارد عملکرد موفق تر آن در اپراتور آسیاتک می باشد. به این دلیل بیشتر کاربرانی که از این وی پی ان استفاده می کنند دارای اینترنت آساتک می باشند. با توجه به بررسی های انجام شده کاربرانی که از سایر اپراتور ها استفاده می کنند با خیال آسوده می توانند از این ابزار استفاده کنند. توجه داشته باشید که ممکن است در برخی اپراتور ها با ورود اولیه به برنامه سرور های موجود را نمایش ندهد. برای رفع این مشکل یکبار برنامه را ببندید و مجدد وارد آن شوید.

تست سرعت و بررسی محیط نرم افزاری Elite VPN

در فیلم زیر نگاهی سریع به محیط این نرم افزار می اندازی و در مدت زمانی بسیار کم سرعت این وی پی ان را برای شما به نمایش خواهیم گذاشت.

همان طور که مشاهده کردید دارای سرعت مطلوب و خوبی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن قوی آسیاتک

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

17 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

17 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

23 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

23 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

24 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago