دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی PINAS VPN PLUS

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی PINAS VPN PLUS

دلیل استفاده بیشتر کاربران از فیلتر شکن قوی PINAS VPN PLUS

یکی از دلایلی که کاربران از یک ابزار استفاده می کنند کارآمد بودن آن است. زیرا فردی که بداند یک ابزار ویا به تعبیری روشن تر یک فیلتر شکن دارای عملکرد خوبی نیست از آن استفاده نمی کند. فیلتر شکن PINAS VPN PLUS یک ابزار بسیار قوی برای رفع تحریم های دیجیتالی می باشد که به کاربران اجازه می دهد تمامی وب سایت های مورد نظر را باز کنند. استفاده از این فیلتر شکن برای رفع تحریم سایت های ویدیویی می تواند بسیار کار آمد باشد. با توجه به بررسی های انجام شده درباره این نرم افزار واضع است که دارای سرعت بسیار خوبی می باشد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی PINAS VPN PLUS

میزان عملکرد و قدرت یک فیلتر شکن می تواند با توجه به موقعیت مکانی شما و همچنین میزان اینترنت ملی شما تغییر کند. اما این وی پی ان تا حدودی می تواند از این محدودیت ها عبور کند. طبق گفته سازنده این برنامه هیچ محدودیت زمانی و مکانی برای این وی پی ان تایید نشده است. از این رو افراد می توانند بدون هیچ محدودیتی از این ابزار قدرتمند استفاده کنند. یکی از نکات مهم دیگر که درباره این برنامه می تواند بسیار مهم باشد محیط نرم افزاری بسیار ساده آن است. که به کاربران اجازه می دهد براحتی از تمامی خدمات آن استفاده کنند.

دارای سرور های مخصوص اپلیکیشن ها

یکی از ویژگی های سرور های موجود در این وی پی ان تخصصی بودن آن ها می باشد. این ویژگی بدین منظور است که برای اپلیکیشن هایی مانند فیسبوک یکسری سرور های اختصاصی در نظر گرفته شده است. همچنین دارای سرور های اختصاصی برای یوتیوب نیز می باشد که به افراد کمک می کند براحتی با اتصال به این سرور ها این برنامه های محدود شده از این حالت خارج شوند. از این می توانند با استفاده از این سرور های قدرتمند هر نرم افزاری را از تحریمات دیجیتالی خود خارج سازند.

دارای ویژگی کلیر دیتا در PINAS VPN PLUS

کاربرانی که می خواهند دیتای این فیلتر شکن را حذف کنند براحتی می توانند با ورود به بخش تنظیمات آن و کلیک بر روی آن دیتای این نرم افزار را کاملا پاک کنند. بعد از طی کردن این فرایند ممکن است شخص را یکبار از برنامه خارج سازد و سپس دوباره آن را به درون برنامه برگرداند.

دانلود مستقیم فیلتر شکن قوی PINAS VPN PLUS

تعیین محدودیت زمانی از طرف برنامه برای کاربران

این وی پی ان نیز همانند بسیاری از فیلتر شکن های دیگر دارای یکسری محدودیت ها می باشد. یکی از محدودیت های آن محدودیت زمانی می باشد. کاربران برای استفاده از این برنامه یک زمان معین برای آن ها در نظر گرفته می شود. این زمان خوشبختانه قابل زیاد شدن است. کاربران بعد از استفاده از آن با مشاهده یکسری تبلیغات براحتی می توانند زمان آن را افزایش دهند.

بررسی سرعت دانلود و آپلود

این نرم افزار دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی نیز می باشد. که کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. سرعت دانلود و آپلود آن کاملا تایید شده و قدرتمند است.

لینک دانلود فیلتر شکن PINAS VPN PLUS

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *