دانلود فیلتر شکن قانونی Airguard VPN

دانلود فیلتر شکن قانونی Airguard VPN

از مرور بی حد و مرز بدون هزینه اضافی لذت ببرید

با وجود فروانی در دنیای اینترنتی و پیشرفت تکنولوژی که متاسفانه بیشتر کشور ها. از امکانات صدرصد شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف برخوردار نیستند. پس افراد به ناچار باید از فیلتر شکن های پولی یا پریمیوم استفاده کنند. همین امر نیز هزینه های زیادی رو دست عموم قرار می دهند. استفاده از یک فیلتر شکن رایگان اما پر سرعت بهترین انتخاب برای کاربران باشد. فیلتر شکن Airguard VPN جز بهترین وی پی ان های ضد فیلترینگ و محدودیت می باشد. که از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است.

دانلود فیلتر شکن قانونی Airguard VPN

کاربران زیادی آن را جایگزین فیلتر شکن های پولی کرده اند و به جای خریداری فیلتر شکن های پولی و پریمویم از این فیلتر شکن قانونی استفاده می کنند. سریع، امن و نامحدود برای دسترسی نامحدود به اینترنت و حفاظت از حریم خصوصی افراد جز ویژگی مهم این نرم افزار می باشد. تماشای آنلاین فیلم های سینمایی با بهترین کیفیت با استفاده از پلتفرم های پخش همانند نتفلیکس. همچنین اجرای سریع برنامه های شبکه اجتماعی و شروع فعالیت در آن بدون کندی و قطعی اتصال. محتوای مورد علاقه ی خود را به راحتی دانلود و آپلود کنید و از امنیت خود در وب گردی اطمینان داشته باشید.

دسترسی ایمن به اینترنت را تجربه کنید

بدون شک یکی از مهم ترین مواردی که مردم به آن توجه می کنند‌ در هنگام انتخاب فیلتر شکن صدرصد امنیت است. با توجه به سوالاتی که برای تک تک افراد پیش می آید که آیا این وی پی ان امنیتی دارد که از داده های ما در برابر نا امنی های اینترنتی محافظت کند یا اینکه اجازه ندهد هیچ شخصی به اطلاعات ‌و داده هایمان دسترسی پیدا کند. سازنده ی این اپلیکیشن تضمین می کند این وی پی ان بسیار ایمن و حافظ داده ها و اطلاعات کاربران می باشد. از به روز ترین پروتکل های امنیتی در این وی پی ان استفاده شده است. تا افراد یا خیال راحت وب گردی کنند و سایت های مختلف را مرور کنند.

دانلود فیلتر شکن قانونی Airguard VPN

نحوه ی اتصال به سرور های فیلتر شکن Airguard VPN

به سادگی برنامه را نصب کنید، مکان سرور خود را از بین بسیاری از گزینه های موجود انتخاب کنید. و روی سرور مورد انتخاب شده کلیک کنید. به همین راحتی می توانید به این وی پی ان متصل شوید. همه چیز به کلیک شما بستگی دارد و از آزادی نامحدود اینترنت به طور ایمن لذت ببرید.

مخصوص کاربران گیمر

دیگر با پینگ ضعیف و قطعی اتصال خداحافظی کنید. زیرا این وی پی ان مخصوص بازی های آنلاین و محبوب همچون پابجی، کال آف دیوتی، فری فایر، کلش آف کلنز، کلش رویال است. با سریع ترین روش ممکن بازی های مورد علاقه ی خود را اجرا کنید و از تجربه ی دنیای گیم لذت ببرید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن بسیار سریع و قابل استفاده برای تمامی کاربران می باشد. و می توانید با خیال راحت محتوای مورد علاقه ی خود را دانلود کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن Airguard VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *