برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود و نصب فیلتر شکن قابل اعتماد و سریع NetWing VPN

حریم خصوصی خود را ایمن کنید، از اینترنت با خیال راحت لذت ببرید

به راحتی در هر نقطه از جغرافیا که هستید مرور کنید و مروری امنی را تجربه کنید. قطعا برای داشتن مرور امن و سریع داشتن وی پی ان یکی از واجبات می باشد. فیلتر شکن NetWing VPN یک نرم افزار قدرتمند و قوی در گوگل پلی می باشد. که از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار می باشد. در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید فقط با یک کلیک به سرور های فوق العاده فیلتر شکن قابل اعتماد و سریع متصل شوید. این نرم افزار یک فناوری رمزگذاری پیشرفته است.

از روش های رمزگذاری قوی برای محافظت از اطلاعات حساس شما در برابر دسترسی غیرمجاز استفاده می کند اعم از دسترسی افراد و اشخاص ثالث که هیچ گونه نمی توانند به داده های شما دسترسی پیدا کنند. با این وی پی ان از حریم خصوصی شما محافظت می شود و محیط امنی را برای تمام فعالیت های آنلاین شما تضمین می کند. اتصالات پایدار و سریع را فراهم می کند. شبکه دقیق این نرم افزار تضمین می کند که می توانید وب را مرور کنید.

ویژگی های مهم نرم افزار

یکی از مهترین کارکرد های هر نوع فیلتر شکنی میزان سرعت و قدرت آن می باشد‌. همین امر باعث استفاده کاربران از نرم افزار می شود. فیلتر شکن قابل اعتماد و سریع از سرعت زیادی برخوردار می باشد با استفاده از فناوری پیشرو برای اطمینان از اتصال پایدار، فقط یک اتصال سریع فقط کافی است سرور مورد دلخواه خود را انتخاب کنید تا با سریع ترین و آسان ترین روش وصل شوید. بهرمندی از سرور های جهانی و پوشش کشورها و مناطق متعدد، از جمله ژاپن، بریتانیا، آلمان، هنگ کنگ، روسیه، انگلیس، کانادا، اتریش، استرالیا. که هر کدام از سرعت بالایی برخوردار هستند.

محافظت از حریم خصوصی کاربران

توجه به حریم خصوصی کاربران و داده های شخصی آنان یکی از هدف های سازنده ی فیلتر شکن قابل اعتماد و سریع به حساب می آید. که توانسته به درستی قدم در مسیر این هدف بردارد. و مردم را راضی نگه دارد. شما لایق بهترین ها هستید و با این فیلتر شکن بهترین ها را برای خود بخواهید.

سرور های غیر پولی و رایگان با فیلتر شکن NetWing VPN

کاربران می توانند از سرور های رایگان استفاده کنند. سرور های رایگان از سرعت و اتصال سریع برخوردار می باشد. پس بدون نگرانی از آن می توانید استفاده کنید. اما اگر به دنبال تجربه ی بهتر از این نرم افزار هستید می توانید سرور های پریمیوم را خریداری کنید. کاربرانی که خواهان تجربه های جدید ار دنیای اینترنتی هستند. حتما از نرم افزار NetWing VPN استفاده کنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود نرم افزار

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن بسیار مقرون به صرفه می باشد. هنگام استفاده از سرور های این نرم افزار شما به راحتی به هر سایت و وبلاگی دسترسی داشته باشید و تجربه ی سریع و فوق العاده ای داشته باشید.

لینک دانلود فیلتر شکن NetWing VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

12 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

12 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

19 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

19 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

19 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

20 ساعت ago