دانلود فیلتر شکن قابل اعتماد Universe VPN

دانلود فیلتر شکن قابل اعتماد Universe VPN

دسترسی به وب سایت های جهانی بدون محدودیت

امروزه راه مقابله با فیلترینگ و محدودیت های اینترنتی استفاده از وی پی ان های قوی و بدون قطعی می باشد‌. که بتوانید از محدودیت سایت ها بدون اتلاف وقت عبور کنید. و به کاربران اجازه دسترسی هر نوع مرور را در اینترنت بدهد. فیلتر شکن Universe VPN یکی از نرم افزار های ایمن و مناسب برای گشت و گذار در اینترنت و شبکه های اجتماعی می باشد. یک فیلتر شکن قابل اعتماد است و یک راه قابل اعتماد برای ایمن کردن اتصال اینترنتی شما. و محافظت از اطلاعات خصوصی به صورت آنلاین در هر نقطه از جغرافیا که باشید ارائه می دهد.

دانلود فیلتر شکن قابل اعتماد Universe VPN

با Universe VPN، می توانید به صورت ناشناس وب را مرور کنید و بدون زحمت به محتوای محدود جغرافیایی دسترسی داشته باشید. اپلیکیشن از پروتکل های رمزگذاری قوی برای ایمن نگه داشتن داده های شما در هر شبکه ای، چه در خانه و Wi-Fi عمومی استفاده می کند. رابط کاربر پسند اتصال به سرورهای سریع و پایدار را آسان می کند و تجربه مروری روان و بدون وقفه را ارائه می دهد. امروز این وی پی ان قوی را دانلود کنید تا از دسترسی به اینترنت امن و خصوصی بدون هیچ زحمتی لذت ببرید.

امنیت بهتر

استفاده از سرور های ضد نفوذ که به هیچ عنوان نمی تواند مورد سو استفاده قرار گیرند. امنیت این وی پی ان به شدت تضمین شده است. یعنی شما بعد از وصل شدن به سرور مورد علاقه ی خود به راحتی در اینترنت گشت گذار کنید. سایت های محدود را مرور کنید و از امنیتی که این وی پی ان به شما داده است لذت ببرید. از تلفن شما در برابر تهدیدات دیجیتالی و سایبری محافظت می کند. و اجازه نمی دهد هیچ شخص به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کند.

دانلود فیلتر شکن قابل اعتماد Universe VPN

فیلتر شکن قابل اعتماد Universe VPN

این وی پی ان قطعا یک فیلتر شکن قابل اعتماد است زیرا اینترنت شما را خصوصی و ایمن تر می کند. هیچ کس نباید از آنچه در اینترنت انجام می دهید. با خبر شود یا سابقه ی مرور شما در اختیار هیچ کس قرار نمی گیرد. هدف آن است که بتوانید در هر زمان و هر مکان با خیال راحت به اینترنت وصل شوید. با رمزگذاری بیشتر ترافیکی که تلفن شما را از بین می برد. مانع از آن می شود که کسی اجازه دسترسی به داده های شما را داشته باشد. بی شک حریم خصوصی یک حق است به همین خاطر سازنده ی نرم افزار تضمین می کند به شدت از داده های شما محافظت می شود.

آسان برای استفاده

راه اندازی یک لمسی برای ایمن تر و خصوصی تر کردن اینترنت شما. امروز آن را نصب کنید ، یک اینترنت خصوصی بدست آورید، خیلی ساده است برای شروع فعالیت امن در شبکه های اجتماعی و دنیای اینترنتی فقط کافی است آن را نصب کنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان بسیار سریع و فوق‌العاده می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Universe VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *