دانلود فیلتر شکن فوق العاده سریع WALKING VPN

دانلود فیلتر شکن فوق العاده سریع WALKING VPN

ایمن سازی داده ها و بهبود تجربه اینترنت شما

تجربه ی امنیت یکپارچه و حفاظت از حریم خصوصی شما یکی از مهم ترین ویژگی های یک فیلتر شکن خوب و کاربر پسند می باشد. هر یک از شما کاربران عزیز خواهان رمز گذاری داده های خود هستید. که هیچ شخص دیگری نتواند به آن دسترسی پیدا کند. با WALKING VPN تجربه اینترنت یکپارچه، قابل اعتماد و ایمن را برای شما فراهم می کند. بدون هیچ محدودیتی جدا از محدودیت زمانی. متصل بمانید، از آزادی لذت ببرید، همه چیز در دسترس شما است.

دانلود فیلتر شکن فوق العاده سریع WALKING VPN

فقط کافی است فیلتر شکن را دانلود و سپس نصب کنید. و به سادگی فقط با کلیک روی آن به سرور از قبل تعیین شده وصل شوید و از وب گردی خود لذت ببرید. این نرم افزار همانند تونلی روشن به دنیایی اینترنتی شما راهنمایی می کند‌. داده هایی با امینت فوق العاده قوی و رمز گذاری شده، که هیچ شخص دیگر نتواند به آن ها دسترسی پیدا کند. تمام تلاش سازنده ی این نرم افزار این است که بتواند داده های شما ایمن باقی بمانند. و حریم شخصی و خصوصی شما دست نخورده بماند‌. با چنین وی پی انی آزادی وب گردی را به خود هدیه دهید.

ویژگی های اصلی و کار آمد وال کینگ وی پی ان

اتصال آسان و سریع فقط با یک کلیک روی آن به سرور های سریع و فوق العاده ایمن وصل شوید. خداحافظی با محدودیت زمانی سرور ها، این نرم افزار دارای سرور هایی است که بدون محدودیت زمانی 24 ساعته در حال خدمات رسانی می باشد. پس از مرور خود بدون بازه ی زمانی لذت ببرید و دغدغه ی قطی سرور ها را نداشته باشید. دسترسی نامحدود با محدودیت های جغرافیایی خداحافظی کنید. با Walking VPN در هر مکان و هر زمان به وب سایت ها، برنامه ها، رسانه ها و موارد دیگر مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. آزادی واقعی اینترنت را تجربه کنید.

طراحی ساده و جذاب نرم افزار

طراحی مینیمالیستی و رابط کاربر پسند، دسرسی آسان و کاربردی آسان با طراحی تمیز و بدون درهم و برهم لذت ببرید. Walking VPN ترکیبی عالی از عملکرد و سادگی را فراهم می کند. گذاشتن کلیک های اصلی برنامه در بهترین نقاط بک گراند. و بخاطر همین است مناسب تمامی سنین می باشد چون به راستی ساده و کاربردی می باشد.

دانلود فیلتر شکن فوق العاده سریع WALKING VPN

برخورداری از امنیت درجه یک با فیلتر شکن WALKING VPN

به گفته ی سازنده ی نرم افزار اطمینان می دهیم .که اتصال اینترنتی شما امن و رمزگذاری شده باقی می ماند. امنیت آنلاین شما اولویت سازنده می باشد. همچنین اتصال قابل اعتماد یکی دیگر از ویژگی های مثبت این وی پی ان می باشد. داشتن چنین نرم افزاری که با آن بتوان محدودیت ها را دور زد همچون  غنیمت به شمار می آید. پس بعد از دانلود و نصب این نرم افزار حتما به فکر تجربه ی بهتر باشید. و لذت ببرید.

فیلم تست دانلود و آپلود + برسی عملکرد

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این اپلیکیشن به شدت قوی و سریع می باشد. و عملکرد سریع آن توانسته کاربران زیادی را مجذوب خود کند.

 

لینک دانلود فیلتر شکن WALKING VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *