برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن فعال

اتصال به سرور های قدرتمند و بدون وقفه

با گسترش فضای اینترنتی نیاز افراد در حوزه های متفاوت به محتوای اینترنتی بیش از پیش افزایش یافته است. بسیاری از کشور ها به دلایل مختلف برخی از سایت ها و اپلیکیشن ها را محدود کرده اند. از این رو افراد بسیار زیادی به وی پی ان های قدرتمند نیاز پیدا کرده اند. از این رو دسترسی به یک فیلتر شکن فعال می تواند کاربران را بصورت کلی از تمامی محدودیت های ایجاد شده رهایی بخشد. این برنامه ها براحتی می توانند افراد را به مسیری به نام آزادی دیجیتالی در هر زمان و مکانی رهنمود سازند.

یکی از فیلتر شکن های فعال که می تواند به کاربران زیاد کمک کند وی پی ان قدرتمند Lamp VPN می باشد. این برنامه براحتی می تواند تمامی محدودیت های ایجاد شده را برای کاربران از بین ببرد. دارای ویژگی های بسیار قدرتمندی درون خود می باشد که کاربران با اعتماد به آن براحتی می توانند به بهترین و قوی ترین سرور های این وی پی ان متصل شوند. این برنامه دارای عملکرد بسیار بالا و خوبی در گوگل پلی بوده است. افرادی که از این وی پی ان استفاده کرده اند حس رضایتمندی به این برنامه داشته اند.

مرور و بازی های نامحدود با سریع ترین سرعت

افرادی که به دنبال یک فیلتر شکن فعال با حداقل محدودیت هستند می توانند از این وی پی ان قوی استفاده کنند. زیرا براحتی می توانند تمامی محدودیت های بوجود آمده را از بین ببرد. همچنین دارای ویژگی های نامحدود درون خود می باشد. که کاربران می توانند از تمامی سرور های این برنامه در هر مکان و زمانی استفاده کنند. علاوه بر این ویژگی می توانند مروری ایمن در اینترنت را تجربه کنند زیرا دارای امنیتی درجه نظامی درون خود می باشد. سرعت سرور های این برنامه با سرعت سرور فیلتر شکن های پولی موجود در گوگل پلی براحتی برابری می کند.

فیلتر شکن فعال و کارآمد بدون نیاز به ثبت نام

این وی پی ان برخلاف بسیاری از وی پی ان ها هیچ نیازی به ثبت نام درون برنامه ندارد. افراد براحتی می توانند تنها با نصب این وی پی ان می توانند از تمامی خدمات این برنامه استفاده کنند. برای اجرای این فیلتر شکن در گوشی خود و اتصال به سرور های فعال آن فقط کافی است آن را دانلود و سپس نصب کنید. اجرای بدون وقفه فیلم های بدون سانسور در اینترنت از کارایی ساده برای این وی پی ان محسوب می شود. افراد می توانند گیم خود را بدون هیچ مشکل و قطعی در هر زمانی بازی کنند و نهایت لذت را ببرند.

بررسی و ارزیابی سرعت دانلود و آپلود

این برنامه دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار بالا و سریعی می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. برای درک سرعت دانلود و آپلود در این نرم افزار فقط کافی است که آن را دانلود و نصب کنید. طبق بررسی عملی این نرم افزار دارای سرعت دانلود و آپلود بسیار بالایی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن فعال

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

12 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

12 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

18 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

19 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

19 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

19 ساعت ago