برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

فعال سازی آسان فیلتر شکن فعال و قوی SURFnet VPN

نحوه اتصال به سرور های فیلتر شکن فعال و قوی SURFnet VPN

برای درک بهتر نیاز خود از یک فیلتر شکن ممکن است باید به کارایی که می کنید در فضای دیجیتالی توجه داشته باشید. بسیاری از فیلتر شکن ها از پروتکل هایی استفاده می کنند که هدف اصلی آن ها بیشتر امنیت است تا سرعت. از این رو پیشنهاد می شود اطلاعات گفته شده درباره یک فیلتر شکن را قبل از نصب آن مطالعه کنید تا بتوانید تصمیم بهتری در جهت نصب آن بگیرید. فیلتر شکن فعال و قوی SURFnet VPN ابزاری بسیار ساده اما قدرتمند با سرعت بالا و امنیت بالا می باشد که مورد تایید افرادی است که روزانه در تایم های مختلف از آن استفاده کرده اند.

این برنامه دارای اتصالی به شدت آسان می باشد که کاربران براحتی می توانند در کمترین زمان به سرور های آن بصورت خودکار و دستی متصل شوند. بهترین روش اتصال به این فیلتر شکن استفاده از اتصال دستی به آن است. در این روش براحتی می توانید به جدید ترین و قوی ترین سرور های این نرم افزار متصل شوید. همچنین می توانید پروتکل های اتصالی در این نرم افزار را بصورت دستی تغییر دهید. با این روش براحتی می توانید بهترین پروتکل را با توجه به نیاز های خود انتخاب کنید و از آن ها استفاده کنید.

استفاده از پروتکل‌ های متفاوت همچون DNSTT

یکی از ویژگی‌ های خفن SURFnet VPN، پشتیبانی از پروتکل‌ های متنوع از جمله DNSTT است. DNSTT (DNS Tunnel Transport) یک پروتکل پیشرفته است که ترافیک اینترنت را از طریق سرور های DNS عبور می‌ دهد، که به کاربران کمک می‌ کند تا محدودیت‌ های اینترنتی را دور بزنند و به محتوای محدود شده دسترسی پیدا کنند. استفاده از پروتکل‌ های مختلف مانند DNSTT، کاربران را قادر می‌ سازد تا بهترین و مناسب‌ ترین روش اتصال را برای شرایط شبکه خود انتخاب کنند، که منجر به افزایش امنیت و پایداری اتصال می‌ شود. از این رو براحتی می توانید بصورت دستی نیز پروتکل ها را تغییر دهید.

وجود دکمه Server Status برای کاربران

این فیلتر شکن فعال و قوی با ارائه دکمه Server Status، به کاربران این امکان را می‌ دهد تا به‌صورت لحظه‌ ای وضعیت سرور ها را بررسی کنند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌ دهد تا از وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن سرور ها، میزان بار سرورها و سرعت آن‌ ها مطلع شوند. این اطلاعات به کاربران کمک می‌ کند تا بهترین سرور را برای اتصال انتخاب کنند، که منجر به بهبود کیفیت اتصال و کاهش تأخیر می‌ شود. همچنین این قابلیت به کاربران این اطمینان را می‌ دهد که همیشه از وضعیت سرورهای مورد استفاده خود آگاه باشند.

SURFnet VPN دارای سرعتی بالا در دانلود و آپلود

یکی دیگر از ویژگی‌ های کلیدی که مهم است، سرعت بالای دانلود و آپلود آن است. این فیلتر شکن با استفاده از سرور های قدرتمند و بهینه‌ سازی‌ های پیشرفته، قادر است سرعت اینترنت کاربران را به حداکثر برساند. این امر به ویژه برای کاربرانی که نیاز به دانلود و آپلود فایل‌ های بزرگ دارند، بسیار حائز اهمیت است.

لینک دانلود فیلتر شکن SURFnet VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

14 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

14 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

20 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

21 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

21 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

21 ساعت ago