برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن فعال و رایگان BlendG VPN

حفظ اطلاعات شخصی‌

امروزه بیشتر مردم هنگامی که از گوگل پلی نرم افزاری را دانلود می کنند نگران ایمن بودن آن هستند. قطعا اپلیکیشنی که ایمن نباشد نمی تواند از حریم خصوصی کاربران حافظت کند و از آن برای مرور در سایت ها استفاده کرد. پس یک اصل مهم و اساسی برای هر نوع برنامه ای ایمنی و امنیت آن است. از این رو فیلتر شکن BlendG VPN با بهرمندی از امنیت و ایمنی ضد نفوذ و همچنین حفاظت از حریم خصوصی کاربران و داده های شخصی آنان جز ایمن ترین وی پی ان های دنیا به حساب می آید. می توان تضمین کرد راه حل نهایی شما برای دسترسی به اینترنت خصوصی، یا عمومی امن و نامحدود است.

چه در خانه، یا کافی‌شاپ یا در حین سفر به خارج از کشور در حال مرور کردن و گشت و گذار در دنیای اینترنتی باشید. این وی پی ان تضمین می‌کند که فعالیت‌های آنلاین شما ناشناس و دور از چشمان کنجکاو باقی می‌ماند و اطلاعات شما محافظت می‌شود. برنامه بسیار کاربر پسند و ایمن و همچنین سپری قوی و مستحکم اتصال اینترنت شما را رمزگذاری می کند. تا از اطلاعات حساس شما در برابر اشخاص ثالث مزاحم و نا امنی های اینترنتی محافظت کند. بی شک یک فیلتر شکن فعال و رایگان با خدمات دهی فوق العاده سریع و کابر پسند که افراد زیادی از سر تا سر دنیا از آن استفاده می کنند.

رمزگذاری اطلاعات شخصی کاربران

بدون شک امنیت فیلتر شکن جز گذینه های دانلود و نصب آن است. به همین خاطر این برنامه از هر نظر دارای امنیت فوق العاده می باشد به طوری که سازنده ی آن از به روز ترین پروتکل های امنیتی در آن استفاده کرده است. تا کاربران با اطمینان کامل و بدون تردید در وب سایت ها مرور کنند و تجربه ی جدید را کسب کنند. داده های شخصی کاربران را رمز گذاری کرده تا اشخاص ثالث نتوانند به آن ها دسترسی پیدا کنند.

فیلتر شکن فعال رایگان

جدا از ویژگی های منحصر به فرد این ابر فیلتر شکن یکی دیگر از آپشن های مهم آن فعال بودن آن در هر نقطه از جغرافیا که باشید و استفاده رایگان از آن بدون پرداخت هزینه های اضافه. به همین خاطر یک فیلتر شکن فعال و رایگان می باشد که افراد از آن به راحتی استفاده کنند.

رابط کاربری آسان نرم افزار BlendG VPN

با استفاده از رابط کاربری ساده و جذاب همچنین کاربرپسند برنامه، که سازنده ی آن برای طراحی از هوشی فنی و کاربردی استفاده کرده است ، تنها با یک ضربه به سریعترین سرور متصل شوید. و بازی های آنلاین را به پینگ قوی و سریع ترین حالت ممکن اجرا کنید همچنون پابجی و کال آف و غیره.. گشت و گذار در برنامه های شبکه های اجتماعی یکی دیگر از سرگرمی های مردم به حساب می آید.

مشاهده فیلم تست ویژگی های مهم برنامه و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن بسیار سریع و مطمئن می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن BlendG VPN

VPN

Recent Posts

لینک دانلود فیلتر شکن ایرانسل AKN VPN

دریافت سریع لینک دانلود فیلتر شکن ایرانسل اپراتور ایرانسل یکی از پرطرفدار ترین اپراتور های…

19 ساعت ago

وی پی ان شیلد برای اندروید Gamers Shield VPN

دانلود مستقیم وی پی ان شیلد وی پی ان ها ابزار های قدرتمندی می باشند…

19 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن کوسه + آموزش راه اندازی

آموزش فعال سازی فیلتر شکن کوسه فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می باشند که…

24 ساعت ago

دانلود و نصب سه ایکس وی پی ان XXX VPN

به حریم خصوصی و قابلیت اطمینان خود اهمیت دهید با استفاده از وی پی ان…

2 روز ago

دانلود فیلتر شکن فعال در سراسر جهان EURO VPN

رایگان و سریع در هر نقطه از جغرافیا معمولا افرادی که از وی پی ان…

2 روز ago

دانلود مستقیم وی پی ان اندونزی Indonesia VPN

فعال سازی وی پی ان اندونزی وی پی ان اندونزی Indonesia VPN یک ابزار کارآمد…

2 روز ago