دانلود فیلتر شکن فعال و جدید CNET VPN

دانلود فیلتر شکن فعال و جدید CNET VPN

VPN فوق العاده سریع و استفاده از یک فناوری جدید

معمولا تجربه های جدید در دنیای اینترنتی می تواند برای هریک یک از کاربران عزیز خوش آیند باشد. لزوما اگر از داشتن فیلتر شکنی خوب بی نیاز باشند‌. اما بیشتر کاربرانی که در دنیای اینترنتی مشغول مرور هستند نیاز به فیلتر شکن قوی و ایمن دارند. تا بتوانند با اطمینان کامل از سایت هایی که به دلایل سیاسی مسدود شده اند را مرور کنند. نرم افزار CNET VPN یکی از جدید ترین وی پی ان های انتشار شده ی بازار گوگل پلی می باشد. که ایمنی و امنیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. با این نرم افزار از امنیت و ایمنی بسیار قوی ای برخوردار می باشد.

دانلود فیلتر شکن فعال و جدید CNET VPN

 

حفاظت از داده های شخصی و اطلاعات مهم کاربران. یکی از مهم ترین ویژگی های اصلی این نرم افزار به حساب می آید. رمز گذاری داده های کاربران به طوری که هیچ شخصی نمی تواند به آن ها دسترسی پیدا کند. اپلیکیشن تازه عرضه شده ی گوگل پلی می باشد. که از سرور های فعال زیادی برخوردار می باشد که شما می توانید به راحتی به هریک از آن ها وصل شوید و از مرور خود لذت ببرید. مرور امن با وی پی ان فعال و جدید که شما کاربران از تجربه ی خود در وب گردی و اجرای برنامه های روز دنیا لذت ببرید.

استفاده آسان، یک کلیک برای اتصال به سرور

فقط با یک کلیک می‌توانید پنجره ای از تجربه و لذت از اینترنت را برای خود باز کنید. با کلیک روی آن وصل شوید و از وب گردی و اجرای بازی های روز دنیا همچون پابجی، کال آف، فری فایر، جا نمانید. از بهترین سرورهای پرسرعت برای پخش زنده، بازی های آنلاین، خدمات رسانه های اجتماعی و تماس های ویدیویی استفاده می کند. بی عیب و نقص حتی کوچک ترین قطعی شامل حال این نرم افزار نمی باشد. به شدت فعال و یکی از جدید ترین فیلتر شکن های بازار گوگل پلی می باشد.

مزایای نرم افزار CNET VPN

سرعت اتصال این وی پی ان بسیار سریع است. سرعت و قابلیت اطمینان سرور و سرویس دهی بسیار سریع را به کاربران ارائه می دهد. با Wi-Fi، LTE/4G، 5G و همه حامل های داده تلفن همراه کار می کند. رابط کاربری دوستانه به خوبی طراحی شده است و طراحی ساده و کاربردی فیلتر شکن بسیار مورد پسند می باشد. داده های شخصی شما را رمزگذاری می کند. بدون ثبت نام یا پیکربندی و نام نویسی اضافه.

دانلود فیلتر شکن فعال و جدید CNET VPN

برنامه ای نامحدود و کاربر پسند

دسترسی به سرور های فعال در سرتا سر کشور، سرور های قوی همانند آمریکا، فرانسه، انگلیس، اتریش که به راحتی در هر نقطه ی جغرافیایی که باشید. به آن ها متصل می شوید. و از وب گردی خود لذت ببرید. دسترسی به تمام بازی های آنلاین و شبکه های اجتماعی مورد نیاز.

فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود نرم افزار CNET VPN

همان طور که مشاهده کردید فیلتر شکن از محیط نرم افزاری بسیار ساده اما کاربردی برخوردار می باشد. همچنین سرعت دانلود و آپلود آن بسیار مقرون به صرفه است.

لینک دانلود فیلتر شکن CNET VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *