دانلود فیلتر شکن فعال و بدون محدودیت Ghost TT VPN

دانلود فیلتر شکن فعال و بدون محدودیت Ghost TT VPN

محافظت از داده ها و اطلاعات شخصی کاربران

یکی از مهم‌ترین ویژگی های یک فیلتر شکن داشتن امنیت و ایمنی بالا است. می توان گفت هر نرم افزار دیگری را که بخواهید در گوشی شخصی خود داشته باشید اول از ایمنی آن باید مطلع شوید بعد آن را نصب کنید. امروزه با بیشتر شدن نا امنی های اینترنتی و امنیت پایین بعضی از برنامه ها و سایت ها به راحتی می توانند. به داده های شخصی شما دسترسی پیدا کنند و اطلاعات شخصی شما را به دگرگونی سوق بدهند. برای همین امر کاربران به دنبال امنیت و ایمنی برنامه ها هستند. فیلتر شکن Ghost TT VPN توانسته است یا رمز گذاری داده ها قفل ایمنی روی اطلاعات شما گذاشته باشد.

دانلود فیلتر شکن فعال و بدون محدودیت Ghost TT VPN

هیچ شخصی نتواند به آن ها دسترسی پیدا کند و با خیال راحت در هر نقطه از کشور هستید. به نرم افزار متصل شوید و از مرور خود لذت ببرید. در کنار امنیت همه جانبه ی این وی پی ان، سرعت زیاد و اتصال سریع باعث شده بیشتر کاربران را مجذوب خود کند. با خدماتی که در اختیار مردم قرار می دهد می توان گفت این اپلیکیشن جز بهترین فیلتر شکن های بازار گوگل پلی محسوب می شود. پس به راحتی ایمنی در کنار قدرت اتصال را برای خود و به طور رایگان در اختیار داشته باشید.

Ghost TT VPN نرم افزار 100% رایگان

این وی پی ان با داشتن سرعت بالا و اتصال به سرور های رایگان توانسته است. محبوبیت زیادی در بین کاربران خود داشته باشد. اگر می خواهید وب گردی امن و سریع را تجربه کنید، با این اپلیکیشن می توانید هر سایتی را باز کنید بخصوص سایت های محدود و فیلترینگ. وب سایت هایی هستند که می خواهید به آن ها دسترسی پیدا کنید اما بخاطر دلایل سیاسی فیلتر شده اند با این نرم افزار به راحتی می توانید هر سایتی را باز کنید و از وب گردی خود لذت ببرید.

ساده، با یک ضربه به VPN متصل شوید

به دور از ها گونه پیچیدگی و سر درگمی می توانید فقط با زدن کلیک روی آن به سرور انتخاب شده متصل شوید. بدون مجوز اضافه و بدون هیچ گونه تبلغات یا آگهی از برنامه استفاده کنید. سازنده ی این نرم افزار امنیت و سرعت سپس سادگی را سر لوحه ی این فیلتر شکن قرار داده است تا هیچ یک از کاربران از آن نارضایتی نداشته باشند.

دانلود فیلتر شکن فعال و بدون محدودیت Ghost TT VPN

سیاست حریم خصوصی کاربران در فیلتر شکن Ghost TT VPN

زمانی که کاربر در حال استفاده عادی از وی پی ان است، هیچ گزارش مربوط به کاربر را ثبت نمی کند. حتی سایت هایی که در آن مرور می کند. فقط زمانی که کاربر فعال است و داده ی خود را روشن کرده است. از طرف فیلتر شکن برای آن اعلان فرستاده می شود که فیلتر شکن آماده ی خدمات رسانی می باشد.

فیلم تست و برسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید نرم افزار به راحتی متصل می شود. فارغ از هر گونه تبلیغات قبل و بعد وصل شدن. سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن نیز مورد پسند می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Ghost TT VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *