برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن فعال مبین نت Sword VPN

ابزاری رایگان ضد سانسور

داشتن یک نرم افزار که بتواند سایت های مسدود را باز کند و از سانسور بیشتر سایت ها عبور کند بسیار مفید و برای هر یک از کاربران نیاز محسوب می شود. با فیلتر شکن Sword VPN می توانید به راحتی هر سایتی را مرور کنید و هر برنامه‌ای را اجرا کنید. فقط کافی است آن را دانلود کنید و تا از خدمات آن بهرمند شوید. از امنیت و ایمنی به شدت قوی برخوردار می باشد. حفاظت از حریم خصوصی کاربران و اطلاعات شخصی افرد توانسته خود را در دل بیشتر مردم جای کند.

به طوری که مناسب همه سنین است و با 100 بارگیری توانسته در مدت زمان کوتاهی کاربران زیادی را جذب کند.این نرم افزار تازه عرضه شده گوگل پلی از ایمنی به شدت پیگیری برخودار می باشد. همچنین سرور های قوی از کشور های مختلف را در اختیار دارد. یعنی شما می توانید به راحتی فقط با یک کلیک به هر یک از سرور های مورد نیاز وصل شوید.‌ علاوه بر این فیلتر شکن فعال مبین نت نیز محسوب می شود به راحتی می توانید در سایت مبین نت مرور کنید.

فیلتر شکن فعال مبین نت

این فیلتر شکن مخصوص سایت های محدود و مسدود شده می باشد. پس شما به راحتی می توانید در دنیای اینترنتی مرور کنید و از تجربه‌های خود لذت ببرید. مبین نت سایتی بسیار کاربردی برای خرید اینترنت وای فای از بهترین شرکت اینترنت پرسرعت، مبین نت ارائه دهنده اینترنت خانگی نسل 4 و اینترنت فوق پرسرعت، مناسب‌ترین اینترنت پرسرعت برای بازی آنلاین. دانلود زیاد، تماشای آنلاین ویدیو، استفاده از شبکه‌های اجتماعی و سایر استفاده‌های حرفه‌ای از اینترنت است. پس شما کاربران عزیز می توانید به نحوی احسنت از این وی پی ان استفاده کنید. و از تجربه های خود لذت ببرید.

امنیت فوق العاده قوی و حفاظت شده

سرویس وی پی ان این نرم افزار از فناوری رمزگذاری پیشرفته استفاده می کند تا فعالیت آنلاین شما را خصوصی و ایمن نگه دارد. حتی زمانی که از شبکه های Wi-Fi عمومی استفاده می کنید. با Sword VPN، می‌توانید سانسور اینترنت و محدودیت‌های جغرافیایی را دور بزنید و از هر کجای دنیا به وب‌سایت‌ها و خدمات پخش مورد علاقه خود همچون شبکه های اجتماعی دسترسی داشته باشید. حفاظت از اطلاعات شخصی شما کاربران یکی از مهمترین اهداف سازنده ی این نرم افزار می باشد.

استفاده آسان از فیلتر شکن Sword VPN

این اپلیکیشن برای استفاده آسان در همه گوشی های اندروید در دسترس است. تا شما کاربران به راحتی از آن استفاده کنید. فقط با یک کلیک به همه سرور های موجود متصل شوید و از دنیای اینترنتی لذت ببرید. دسترسی راحت به برنامه های مسدود شده همانند اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، فیسبوک و اجرای بی عیب و نقص بازی های آنلاین همانند پابجی و کلش.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این ابر فیلتر شکن به شدت مورد پسند کاربران قرار گرفته است. و از محیط نرم افزاری ساده و کاربردی برخوردار می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Sword VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

17 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

17 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

23 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

23 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

24 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago