اتصال به فیلتر شکن فعال سامانتل Jade VPN

اتصال به فیلتر شکن فعال سامانتل Jade VPN

دریافت فیلتر شکن فعال سامانتل Jade VPN + فعالسازی

فیلتر شکن‌ها به عنوان یکی از ابزار های حفاظت از حریم خصوصی و دسترسی به اطلاعات محتوا در اینترنت اهمیت زیادی دارند. با توجه به محدودیت‌ های قرار گرفتن برخی از وب‌ سایت‌ ها و خدمات آنلاین در برخی از کشور ها، استفاده از یک فیلتر شکن می‌ تواند به کاربران کمک کند تا به راحتی و با حفظ حریم خصوصی خود به این محتوا ها دسترسی داشته باشند. Jade VPN یکی از فیلتر شکن‌ های محبوب است که به کمک آن کاربران می‌ توانند از این محدودیت‌ ها عبور کرده و به اطلاعات دلخواه خود دسترسی پیدا کنند. اما چطور این وی پی ان برای شما می‌تواند مفید باشد؟ در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مزایای استفاده از این فیلتر شکن می‌پردازیم.

یکی از ویژگی‌های برجسته فیلتر شکن فعال سامانتل Jade VPN ، سرعت بالای آن است. بسیاری از فیلتر شکن‌ها ممکن است در هنگام استفاده، سرعت اینترنت را کاهش دهند و این موضوع می‌تواند برای کاربران بسیار ناخوشایند باشد. با این حال با ارائه سرورهای سریع و پایدار، توانسته است سرعت بالایی را به کاربران خود ارائه دهد تا از تجربه استفاده از اینترنت و دسترسی به محتواهای مورد نظرشان لذت ببرند.

بررسی مهم ترین ویژگی های Jade VPN

  1. تا 75 درصد در مصرف داده صرفه جویی کنید: مرورگر Jade VPN تصاویر، اسکریپت ها و سایر منابع وب را در قالب های بسیار کارآمد بهینه می کند و آنها را در یک کش ثانویه آنلاین ذخیره می کند. این فرآیند در مقایسه با سایر مرورگرهای مبتنی بر Chrome، مصرف داده شما را تقریباً 75 درصد کاهش می دهد. با استفاده از داده کمتر، بیشتر مرور کنید!

اتصال به فیلتر شکن فعال سامانتل Jade VPN

  1. سرعت فوق العاده سریع، حتی در اتصالات آهسته : با این وی پی ان سرعت مرور فوق العاده سریع را تجربه کنید. فناوری نوآورانه ما در اتصالات ضعیف و قوی معجزه می‌کند و بدون توجه به جایی که هستید، یک تجربه مرور یکپارچه، روان و لذت‌بخش را ارائه می‌دهد.
  2. مرور بدون آگهی و ردیاب : همچنین به طور خودکار تبلیغات را از صفحات وب، موتورهای جستجو و پلتفرم های ویدیویی حذف می کند. و تجربه ای تمیز و بدون حواس پرتی ایجاد می کند. مرورگر ما همچنین ردیاب‌ ها را حذف می‌کند تا از حریم خصوصی شما محافظت کند. و اطمینان حاصل کند که داده‌های شما از آن شما می‌مانند.

افزایش حریم خصوصی کاربران

طبق گفته سازنده این وی پی ان این نسخه قابلیت دائمی VPN را به برنامه خود اضافه می کند. و نهایت محافظت از حریم خصوصی را برای شما فراهم می کند. VPN تاریخچه مرور شما را از ISP پنهان می کند، محدودیت های فایروال را دور می زند. و آدرس IP شما را از وب سایت های بازدید شده پنهان می کند. هنگام مرور، ایمن و ناشناس بمانید. پس دلیل اینکه در ابتدا این برنامه را به عنوان یک فیلتر شکن قوی معرفی کرده ایم همین موضوع است.

بررسی و تست سرعت

این وی پی ان به عنوان فیلتر شکن فعال سامانتل معرفی شده است و در این اپراتور دارای قدرت بالایی می باشد. اما سایر کاربران نیز می توانند از آن نتیجه خوبی کسب کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن Jade VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *