برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن فری فایر BatEyes VPN

پوشش سرور در سراسر جهان

امروزه بیشتر کاربران خواهان آزادی بیشتر در وب گردی خود هستند. به طوری که با نصب فیلتر شکن ها بتوانند از محدودیت‌ های وب سایت ها و برنامه های مورد علاقه ی خود عبور کنند. آزادی و ایمنی را در دنیای اینترنتی وسعت دهند و به خیال راحت وب گردی کنند. بتوانند از بازی های آنلاین خود نهایت لذت را ببرند بازی هایی همچون پابجی، کال آف و فری فایر. فیلتر شکن قوی فری فایر BatEyes VPN یکی از آن نرم افزار هایی است که با استفاده از آن به راحتی می توانید بازی های آنلاین را اجرا کنید. همانند بازی فری فایر که کاربران زیادی آن را بازی می کنند.

با استفاده از این اپلیکیشن دیگر نگران قطعی و کندی اتصال خود نباشید. چرا که به راحتی می توانید وب گردی کنید و برنامه های مسدود را اجرا کنید. ایمنی و امنیت وی پی ان مورد تایید کاربران قرار گرفته است. حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران را یکی از امر های مهم خود دانسته است. دسترسی به سرور ها در بیش از 25 کشور جهان و آزادی وب گردی را برای شما راحت کرده است. و دسترسی سریع و مطمئن به محتوا و خدمات بین المللی را تضمین می کند.

امنیت آنلاین و پیشرفته

امنیت اینترنتی شما در BatEyes VPN بسیار مهم است. سازنده ی این نرم افزار با رمز گذاری فعالیت اینترنتی شما و حفاظت از اطلاعات شخصی شما کاربران عزیز دسترستی هر شخص ثالثی را به داده های شما را محدود ساخته است. که شما بتوانید با خیال راحت و اعتماد کامل از فیلتر شکن استفاده کنید. شما سزاوار فعالیت اینترنتی امن و وب گردی آزادنه هستید. این نرم افزار توانسته خواسته های کاربران را برآورده کند و همین امر باعث محبوبیت آن شده است.

معرفی شده به عنوان فیلتر شکن فری فایر

یکی از پر طرفدارترین بازی های آنلاین این روز ها بازی فری فایر است. اما به دلایل سیاسی و فیلترینگ آن باعث شده کاربران برای اجرای این گیم روی به دانلود و نصب فیلتر شکن بیاورند. اما با دلایل قطعی فیلتر شکن یا کندی آن دنبال بهترین نرم افزار هستند. با این فیلتر شکن می توانند به قطعی و کندی اینترنت شما پایان بدهند. با سرور های سریع و قوی تجربه بهتری از این بازی داشته باشید. از این رو این وی پی ان به عنوان فیلتر شکن فری فایر در میان افراد معرفی شده است.

اتصال فوق العاده سریع با فیلتر شکن BatEyes VPN

با این نرم افزار، وب سایت ها را بدون محدودیت مرور کنید. استفاده از فناوری سرعت اتصال فوق‌العاده سریع و دسترسی پایدار را تضمین کننده و به شما امکان می‌دهد از مرور، پخش جریانی و دانلود بی‌وقفه در همه دستگاه‌های خود لذت ببرید. قدرت اینترنت نامحدود را احساس کنید. و به سایت های مورد علاقه ی خود دسترسی پیدا کنید.

فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود نرم افزار

همان‌طور که مشاهده کردید به راحتی و در سریع ترین حالت فقط یا یک کلیک به سرور های قوی وصل می شود. همچنین سرعت دانلود و آپلود نرم افزار به شدت سریع و فوق العاده می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن BatEyes VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

16 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

16 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

22 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

23 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

23 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

23 ساعت ago