برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن فرانسه Panda VPN

بازگشای تمام گره های فیلترینگ

داشتن فیلتر شکنی که بتواند در خارج از کشور مورد استفاده ی کاربران قرار بگیرد. نشان از محبوبیت و عملکرد فوق العاده ی آن می باشد. بیشتر وی پی ان های امروزه فقط در داخل کشور فعال هستند یا به قول معروف کار می کنند. و در خارج از کشور خود فیلتر شکن محدود می شود. هستند کاربران ایرانی در خارج از کشور که نیازمند فیلتر شکن های داخلی باشند. Panda VPN نرم افزاری ساده و جذاب، فعال و در دسترس، دارای سرور های بی شمار و قوی، همچنین ایمنی بالا و حفاظت از حریم خصوصی توانسته است. این نرم افزار با داشتن سرور های زیاد به خصوص سرور قوی فرانسه توانسته است  به همه ی دغدغه های مردم پاسخ بدهد.

در بین کاربران ایرانی یا برون مرزی از محبوبیت فوق العاده برخوردار باشد. این اپلیکیشن به شدت ساده و دارای فضای نرم افزار جذابی می باشد. ایمنی بالا و حفاظت از حریم خصوصی کاربران‌، همچنین با رمز گذاری تمام داده های آنان هیچ شخص ثالثی نمی تواند به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کند. حال با استفاده از این نرم افزار می توانید به هر سایتی که به دلایل مختلف محدود شده اند را به راحتی باز کنید و از مرور خود لذت ببرید. همچنین در خارج از کشور نیز این وی پی ان قابل استفاده می باشد.

امنیت فوق العاده و سرور های سریع

این نرم افزار با استفاده از به روز ترین سخت افزار های دنیا. توانسته ایمنیتی برای فیلتر شکن به وجود بیاورد که هیچ کسی نتواند به داده های شخصی کاربران نفوذ کند. به راحتی هر بازی را که علاقه دارید اجرا کنید. بازی هایی همچون پابجی و کال آف که این روزا بخاطر فیلترینگ برای کاربران خوشایند نمی باشد. سرور های ایمن و بدون قطعی همچون سرور فرانسه که با وصل شدن به آن ها می‌توانید سرعت دانلود و آپلود قوی و سریع تر را تجربه کنید.

سرور های رایگان و پریمیوم

سرویس دهی رایگان این اپلیکیشن به شدت مورد پسند کاربران قرار گرفته است و هیچ گونه نارضایتی از جانب مردم دریافت نکرده است. سرور های متصل و قوی همانند سرور فرانسه  از کشور های سطح بالا. اما گاه دوستانی هستند خواهان استفاده از سریع ترین سرور های یک فیلتر شکن هستند. که با خرید سرور های پریمیوم می توانند به خواسته ی خود دسترسی پیدا کنند. امنیت بیشتر و سرور های قوی یکی از ویژگی های سرویس پرمیوم می باشد.

ویژگی های بارز اهمیت فیلتر شکن پاندا وی پی ان

پاندا وی پی ان از پلتفرم ها و برنامه های متفاوتی پشتیبانی می کند. تماشای راحت فیلم های سینمایی و کلیپ های مهیج با iQiyi، Tencent Video، Youku، Mango TV همچنین استفاده راحت از برنامه های موسیقی که به تجربه ی موسیقی خود اضافه کنید. اپلیکیشن های همچون QQ Music، NetEase Cloud، Kugou. با پاندا وی پی ان تجربه‌ی فوق العاده سریع و پایدار، و با تاخیر اجرا کردن بازی های محبوب خدا حافظی کنید.

فیلم تست و برسی سرعت دانلود و آپلود پاندا وی پی ان

همان طور که مشاهده کردید این نرم افزار به شدت سریع و رابط کاربر پسند برخوردار می باشد. و دارای سرور های سریع و سرعت دانلو و آپلود متمایز با سایر وی پی ان های دیگر دارد.

لینک دانلود فیلتر شکن Panda VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

18 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

18 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago