برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

نحوه استفاده از فیلتر شکن عقرب وی پی ان Scorpion VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن عقرب وی پی ان Scorpion VPN

در دنیای پر سر و صدای اینترنت امروزی، یکی از مهم ترین دغدغه‌ های کاربران، حفظ امنیت و حریم خصوصی آنلاین است. با ظهور روزافزون محدودیت‌ ها و فیلترینگ در بسیاری از کشور ها، استفاده از فیلتر شکن‌ ها اهمیت دو چندانی پیدا کرده است. در میان گزینه‌ های موجود، Scorpion VPN به عنوان یکی از گزینه‌ های محبوب و قابل اعتماد مطرح است. فیلتر شکن عقرب دارای اتصالی قدرتمند و سرعتی بالا درون خود می باشد. افراد براحتی می توانند از این فیلتر شکن برای فعالیت های مختلف روزانه استفاده کنند.

بصورت کلی عقرب وی پی ان یک سرویس وی‌ پی‌ ان قدرتمند و امن است که به کاربران خود امکان دسترسی آزاد و ایمن به اینترنت را می‌دهد. این فیلتر شکن با استفاده از پروتکل‌ های پیشرفته رمزنگاری، ترافیک اینترنتی شما را به طور کامل رمزگذاری می‌کند و از این طریق اطلاعات حساس شما را در برابر نفوذ و دسترسی متجاوزان حفظ می‌ نماید. همچنین دارای محیط نرم افزاری به شدت ساده ای می باشد. افراد براحتی می توانند با بخش های مختلف این وی پی ان سریع دسترسی داشته باشند. سیاست ساده ای که برای اتصال به سرور ها در پیش گرفته سبب شده بیشتر کاربران در هنگام استفاده از این برنامه دچار مشکل و تردید نشوند.

بدون محدودیت زمانی و مکانی

این وی پی ان برای کاربرانی که قصد دارند از آن استفاده کنند هیچ محدودیتی در نظر گرفته نشده است. از این رو افراد می توانند در هر مکانی به سرور های قدرتمند این فیلتر شکن متصل شوند. لازم به ذکر است که حتما اتصال اینترنتی خود را قبل از فرایند اتصال به سرور های این وی پی ان مورد بررسی قرار دهید. یکی دیگر از نکات مهم درباره این وی پی ان عدم وجود محدودیت زمانی است. بسیاری از فیلتر شکن ها برای استفاده لازم است که بعد از مدت زمان معینی مجدد وارد برنامه شوید و فرایند اتصال را مجدد در پیش بگیرید. اما این وی پی ان بدون محدودیت زمانی تا هر وقت کاربران ه آن نیاز داشته باشند اتصال خود را حفظ کند.

عدم وجود تنظیمات پیشرفته و پیچیده در فیلتر شکن عقرب

یکی از نکات قابل توجه درباره این وی پی ان این است که فاقد تنظیمات پیچیده درون خود می باشد. از این رو کاربران برای اتصال به سرور های این نرم افزار نیازی به دستکاری تنظیمات درون آن نیستند. این ویژگی می تواند برای کاربرانی که اطلاعات فنی زیادی درباره این برنامه ها ندارند بسیار مفید باشد. اما در عین حال می تواند برای افرادی که به دنبال ایجاد تغییرات درون برنامه هستند نمی تواند کارساز باشد.

دارای سرعتی قابل قبول

سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن عقرب وی پی ان می تواند برای برخی از افراد بسیار قدرتمند نباشد. اما بصورت کلی می تواند با سرعتی بالا در اپراتور های همراه اول و ایرانسل عمل کند. همچنین با نصب بالای 100 هزار و امتیاز خوبی که در گوگل پلی داشته است می توانیم نتیجه بگیریم که می تواند عملکرد قدرتمندی را از خود نشان دهد.

لینک دانلود فیلتر شکن عقرب وی پی ان

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

17 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

17 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

23 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

23 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

24 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago