دانلود فیلتر شکن ضمانتی VPN World

دانلود فیلتر شکن ضمانتی VPN World

با خیال راحت گشت و گذار کنید

با زیاد شدن شبکه های اجتماعی و همچنین بازی های آنلاین روز به روز کاربرانی زیادی خواهان فیلتر شکنی هستند. که بتواند به راحتی با آن در شکبه های اجتماعی گشت و گذر کنند و بازی های آنلاین را به راحتی اجرا کنند. فیلتر شکن VPN World یکی از جدید ترین نرم افزار های تازه انتشار شده گوگل پلی می باشد. از امنیت فوق تخصصی و ایمنی برخوردار می باشد. اجرای بازی های روز دنیا و هدیه دادن پینگ قوی به کاربران گیمر خود. سرور های به روز و قوی همچون آمریکا، فرانسه، اینگلیس، که از محبوب ترین سرور های حال حاضر جهان می باشند.

دانلود فیلتر شکن ضمانتی VPN World

این اپلیکیشن یک فیلتر شکن ضمانتی است، مختص برای افرادی که در طول روز تایم زیادی را در اینترنت صرف می کنند. و بیشتر در حال وب گردی و گشت و گذار می باشند. امنیت فوق العاده قوی و ایمن به طوری که از اطلاعات کاربران در دنیای اینترنتی محافظت کرده و دسترسی هر شخصی را به آن محدود ساخته است. اجرای سریع برنامه های شبکه اجتماعی همچون اینستاگرام، فیسبوک، واتساپ، تلگرام‌ به راحتی عکس و ویدوی های خود را به اشتراک بگذارید و از تماشای فیلم های سینمای و با کیفیت لذت ببرید.

امنیت درجه یک

یکی از مهم ترین اصل ها برای داشتن یک فیلتر شکن خوب و عالی وجود امنیت و ایمنی بالا است. این نرم افزار از ایمنی مطمئنی برخوردار می باشد. استفاده از به روز ترین پروتکل های امنیتی که سازنده ی این نرم افزار از آن استفاده کرده است. رمزگذاری با درجه بالا از داده های شما در برابر هکرها و نا امنی های اینترنتی محافظت می کند. از این به بعد با اطمینان کامل وب گردی کنید و از دنیای اینترنتی لذت ببرید.

دانلود فیلتر شکن ضمانتی VPN World

VPN World جز بهترین فیلتر شکن های گوگل پلی

همان طور که قبلا گفتیم نرم افزار از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار می باشد. با وجود چنین ایمنی بالا است که کاربران می توانند به راحتی در شبکه‌های اجتماعی گشت و گذار کنند. همانند تلگرام، فیسبوک، اینستا گرام، یوتیوب، توییتر، به راحتی و ساده ترین روش فقط با یک کلیک وصل شوید و مرور در دنیای اینترنتی لذت ببرید. اتصالات همچون رعد و برق سریع و بدون محدودیت های سیاسی را تجربه کنید.

سازگاری با پلتفرم های مختلف

تجربه یکپارچه و بدون محدودیت در همه دستگاه های اندرویدی شما. همانند شیائومی، سامسونگ، همچنین سازگاری با انواع اپراتور ها همانند رایتل، ایرانسل، همراه اول، سامانتل. یعنی شما فقط یک فیلتر شکن ساده و ضمانتی در گوشی شخصی خود ندارید بلکه با یک ابر فیلتر شکن روبرو هستید. که به شما کمک می کند تا به تمام خواسته های خود که یک فرد از اینترنت دارد دسترسی پیدا کند. سازنده ی این نرم افزار اعلام کرده است که به طور مداوم برنامه خود را برای ارائه بهترین تجربه VPN به روز رسانی می کنند تا شما بهترین تجربه را از آن داشته باشید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن به شدت سریع و قابل پسند است.

لینک دانلود فیلتر شکن VPN World

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *