برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن سریع گربه FlashCat VPN

دسترسی به محتوای محدود و فیلترینگ

اگر شما جز کاربرانی هستید که خواهان تجربه ی سریع در دنیای اینترنتی هستید قطعا به یک فیلتر شکن قدرتمند نیاز دارید. فیلتر شکن FlashCat VPN یک وی پی ان قوی و جدید است که در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید متصل شوید. با فیلتر شکن سریع گربه می توانید بدون نگرانی و دغدغه در سایت های خارجی و داخلی مرور کنید. یک برنامه همه کاره که می تواند امنیت آنلاین شما را بهبود بخشد. از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است و هیچ اطلاعاتی از شما ذخیره نمی شود. یا هنگام وب گردی در سایت های خارجی و داخلی سابقه ی مرور شما ذخیره نمی شود.

اتصال شما را بهینه کند و وضعیت شبکه را به شما اطلاع دهد، می توانید بدون دغدغه مرور کنید و دنیای مجازی را کامل تجربه اینترنت خود را آزاد کنید. چه در خانه باشید و چه در حال حرکت، می‌توانید به راحتی با FlashCat VPN مرور کنید. شما کاربران عزیز لایق بهترین و با کیفیت ترین وی پی ان های حال حاضر می باشد. پس با نصب و دانلود این نرم افزار به راحتی به محتوای جهانی دسترسی پیدا کنید.

سادگی و استفاده ی آسان از فیلتر شکن سریع گربه

فیلتر شکن سریع گربه از محیط نرم افزاری ساده برخوردار می باشد و استفاده ی آسان از آن توانسته است برای همه سنین مناسب باشد و آن را نصب کنند. شامل سرور های زیاد و سریع که می توانید با هر اپراتوری از جمله همراه اول، ایرانسل، رایتل، وایفای و غیر.. به آن وصل شوید و از تجربه ی وب گردی خود در سایت های فیلترینگ و محدود نهایت لذت را ببرید‌. با نگاهی گذرا به این اپلیکیشن می توان متوجه شد که تیم سازنده ی آن تمام تلاش خود را برای طراحی FlashCat VPN صرف کرده اند.

میزان رضایت افراد از سرعت سرور های فیلتر شکن FlashCat VPN

فیلتر شکن سریع گربه با داشتن پشتیبانی قوی و سرور های پر سرعت با جدید ترین امکانات برای اتصال سریع توانسته است به خواسته ی مردم پاسخ دهد. سرور های متنوع شامل بیشتر کشور ها از جمله ایالات متحده آمریکا، کاندا، آلمان، هلند، بریتانیا، استرالیا، سنگاپور، ژاپن، فرانسه، هنگ کنگ، سوئیس، روسیه، برزیل، مالزی، تایلند، ترکیه، اسپانیا، ایتالیا، هند وغیره.. می باشد. سازگار شدن این فیلتر شکن به گوشی های موبایل اندرویدی مانند سامسونگ، هوآوی، شیوآمی. پس با خیال راحت می تواند به هر کدام از این سرور ها متصل شوید و از آزادی اینترنتی لذت ببرید.

استفاده از نرم افزار های مختلف با این اپلیکیشن

از این فیلتر شکن قوی می تواند برای بیشتر برنامه ها قابل استفاده‌ باشد از جمله برای پابجی موبایل، برای فورتنایت، برای کال آف دیوتی، برای یوتیوب، برای اینستاگرام، برای تلگرام می توان از آن استفاده کرد.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور مشاهده کردید فیلتر شکن از سرعت بالایی برخوردار می باشد که می توانید به راحتی از آن در تمام سایت های فیلتر که و برنامه ها استفاده کنید و دیگر نگرانی داشتن یه فیلتر شکن خوب را نداشته باشید.

لینک دانلود فیلتر شکن FlashCat VPN

VPN

Recent Posts

دانلود وی پی ان ایده آل Nebula VPN

سرورهای سریع و پایدار برای تجربه اتصالات سریع ایجاد یک شبکه ی امن و سریع…

6 ساعت ago

وی پی ان فلش برای اندروید Flash VPN

فعال سازی وی پی ان فلش برای اندروید Flash VPN فیلتر شکن ها ابزار های…

21 ساعت ago

اتصال به فیلتر شکن فلش Ultra Flash VPN

آموزش دانلود و استفاده از فیلتر شکن فلش Ultra Flash VPN وی پی ان های…

21 ساعت ago

آموزش برگرداندن پیج قبلی در اینستاگرام

اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوبی است که از زمان راه‌ اندازی خود در سال 2010، در…

21 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان شهر SFS VPN

آنلاین بودن 24 ساعته با استفاده از وی پی ان SFS VPN افرادی که خواهان…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن جوکر JOKER VPN

دسترسی به محتوای جهانی با استفاده از فیلتر شکن جوکر یک ابزار قدرتمند و نامحدود…

1 روز ago