فیلتر شکن سریع و پرقدرت NSN PROXY VPN + لینک دانلود

فیلتر شکن سریع و پرقدرت NSN PROXY VPN + لینک دانلود

دانلود مستقیم فیلتر شکن سریع و پرقدرت NSN PROXY VPN

ویژگی اول، نیاز به ثبت‌ نام، نشان‌ دهنده سطح امنیت و محرمانگی بالای این خدمات است. برخلاف برخی فیلتر شکن‌ های رایگان که ممکن است داده‌ های کاربران را جمع‌ آوری کنند و در معرض خطرات امنیتی قرار دهند، فیلتر شکن سریع و پرقدرت NSN PROXY VPN با اخذ اطلاعات شخصی کاربران، امکان شناسایی و رهگیری آن‌ ها را به‌شدت کاهش می‌ دهد. این امر به‌ معنای حفظ حریم خصوصی و امنیت آنلاین کاربران است. از این رو سیاست بسیار سخت گیرانه ای برای ثبت نام ایجاد نکرده است. کاربران براحتی می توانند این مراحل ساده را طی کرده و از آن استفاده کنند.

فیلتر شکن سریع و پرقدرت NSN PROXY VPN + لینک دانلود

ویژگی دوم، استفاده از سرور های اختصاصی، نیز نقش مهمی در افزایش امنیت و کارایی این خدمات ایفا می‌ کند. به‌جای استفاده از سرورهای اشتراکی که ممکن است با سایر کاربران مشترک باشند و امنیت را به‌خطر بیندازند، NSN PROXY VPN از سرورهای اختصاصی بهره‌ می‌ برد. این سرور ها به‌صورت انحصاری در اختیار کاربران این خدمات قرار دارند و امکان رهگیری و نفوذ به داده‌ها را به‌شدت کاهش می‌ دهند. از این رو فراد در هنگام استفاده از آن تجربه لذت بخش تری از آن خواهند داشت.

نمایش تایم اتصالی به سرور ها در NSN PROXY VPN

نمایش زمان اتصال به سرورها در این وی پی ان قدرتمند یک ویژگی بسیار مفید و کاربردی است که به کاربران این امکان را می‌ دهد تا به صورت مستمر از زمان اتصال خود به سرور های VPN آگاه باشند. این ویژگی نه تنها به افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران کمک می‌ کند، بلکه همچنین به آن‌ ها امکان مدیریت و کنترل بهتر اتصال خود را نیز می‌ دهد. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌ توانند به سادگی زمان اتصال خود به سرورهای VPN را مشاهده کنند. این امر به ویژه در مواردی که کاربران از اینترنت برای انجام فعالیت‌ های حساس و محرمانه استفاده می‌ کنند، اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌ کند. چراکه امکان مشاهده زمان اتصال به سرورها به آن‌ ها کمک می‌کند تا در صورت نیاز، اتصال خود را قطع و مجدداً برقرار کنند.

فیلتر شکن سریع و پرقدرت NSN PROXY VPN + لینک دانلود

دارای سرور های زیاد از هلند

این وی پی ان درون خود سرور های زیادی را برای کاربران فرهم می سازد. بیشترین سرور های این فیلتر شکن از هلند می باشند. کاربران براحتی می توانند به این سرور ها دسترسی داشته باشند. از این رو تمامی سرور هی هلند قدرت اتصال بسیار بالایی دارند تا کاربران براحتی بتوانند به سایت ها و سایر برنامه های موجود در گوشی خود دسترسی داشته باشند.

تاییده شده به عنوان فیلتر شکن سریع و پرقدرت

این وی پی ان به دلیل سرعت بالایی که داره به عنوان وی پی ان یا فیلتر شکن سریع و پرقدرت معرفی شده است. زیرا دارای اتصالی بسیار سریع به سرور ها می باشد. همچنین دارای سرعت دانلود و آپلود بالایی می باشد که کاربران به آسانی به دلیل محیط نرم افزاری آسان آن می توانند به آن ها متصل شوند.

لینک دانلود فیلتر شکن NSN PROXY VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *