برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دریافت آپدیت جدید فیلتر شکن سریع و فعال Super Fast VPN

ارزیابی کامل وی پی ان فیلتر شکن سریع و فعال Super Fast VPN

اولین چیزی که باید در مورد فیلترشکن سریع و فعال Super Fast VPN بدانید این است که یکی از بهترین و پر سرعت‌ ترین فیلترشکن‌ های موجود در بازار است. این فیلتر شکن علاوه بر اینکه سرعت بالایی دارد، دارای امکانات بسیار جذاب و مفیدی نیز می‌باشد که به کاربران امکان انجام کارهای مختلف و عملیات اینترنتی را با مطمئنی فراهم می‌سازد. یکی از ویژگی‌های برتر آن، سرعت بالای اتصال اینترنتی آن است. با استفاده از این فیلترشکن می‌توانید به راحتی و بدون تاخیر از اینترنت استفاده کنید و تجربه‌ی بهتری را تجربه کنید. علاوه بر این، این فیلترشکن دارای قابلیت اتصال به سرورهای مختلف در سراسر جهان است که امکان دسترسی به محتویات محدود شده در یک سرزمین خاص را برای شما امکان پذیر می‌کند.

رابط کاربری ساده و کاربرپسند این فیلتر شکن نیز یکی از مزایای آن است. با استفاده از این نرم افزار فعال، شما به راحتی می‌توانید به سرورها متنوع و با کیفیت متعدد متصل شوید و از امکانات بسیار جذاب و کاربردی آن استفاده کنید. همچنین دارای الگوریتم‌ های پیشرفته‌ ای برای حفاظت از اطلاعات و امنیت کاربران است که از این بابت می توانید به راحتی از این سرویس استفاده کنید.

بررسی سرور های الماس در Super Fast VPN

این وی پی ان دارای سرور های قدرتمندی می باشد که کاربران براحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. برخی از این سرور ها آیکون الماس زرد بر روی آن ها قرار داده شده است. این سرور های به ظاهر پرمیوم کامل برای کاربران آزاد قرار داده شده است. کاربران برای استفاده از این سرور ها فقط کافی است تبلیغات درون برنامه ای را مشاهده کنند. بعد از مشاهده این تبلیغ ها براحتی می توانند به این سرور ها متصل شوند. برخی از ویژگی های قدرتمند این سرور ها به شرح زیر می باشد :

  • اتصالی پایدارتر
  • اتصالی قدرتمندتر
  • پینگ پایین
  • سرعت بیشتر
  • بدون محدودیت زمانی
  • ارائه سرور های آمریکایی قدرتمند

بررسی نظرات و انتقادات کاربران درباره فیلتر شکن سریع و فعال

این وی پی ان بصورت کلی دارای محبوبت بالایی می باشد. با دریافت نمره 4.3 نشان داده است که بیشتر افرادی که از آن استفاده می کنند حس رضایتمندی را نسبت به آن داشته اند. همچنین نصب این فیلتر شکن به بیش از 100 هزار کاربر افزایش پیدا کرده است. این خود نشان می دهد که دارای افراد بسیار زیادی می باشد که خواهان این وی پی ان قدرتمند می باشند. با توجه به بررسی های انجام شده درمورد نظرات این نرم افزار در گوگل پلی مشخص شده است که بیشتر آن ها نسبت به این وی پی ان حس رضایتمندی داشته اند.

تست سرعت دانلود و آپلود

این فیلتر شکن سریع و فعال دارای سرور های قدرتمندی با سرعت بالایی در دانلود و آپلود می باشد. به دلیل عدم پشتیبانی سپید تست از این نرم افزار امکان تست آن بصورت عملی مقدور نبوده است. اما بصورت کلی دارای سرعت دانلود و آپلود بالایی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Super Fast VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

13 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

13 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

19 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

19 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

20 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

20 ساعت ago