برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

فیلتر شکن سریع ایرانسل XP VPN + دانلود مستقیم

دانلود و نصب XP VPN در اندروید + آموزش راه اندازی

با نگاهی دقیق به جامعه امروزی براحتی می توانیم نیاز های کاربران را مشاهده کنیم. بسیاری از آن ها به دلیل محدودیت های ایجاد شده به دنبال یک فیلتر شکن قدرتمند هستند. این نیاز به دلیل گسترده شدن فضای اینترنتی ایجاد شده است. گرچه برای برخی از افراد این گستردگی می تواند یک مانع شود اما برای بیشتر افراد یک فرصت به حساب می آید. از این رو این افراد بیش از پیش به یک فیلتر شضکن قوی نیاز پیدا کرده اند. فیلتر شکن XP VPN یک ابزار قدرتمند برای افرادی می باشد که خواهان استفاده از فضای نامحدود اینترنتی هستند می باشد.

طبق معمول قرار است در این مقاله به تمامی ویژگی های این نرم افزار بپردازیم. از این رو تمامی نقاط قوت و نقاط ضعف این نرم افزار مورد بررسی قرار داده خواهد شد. همانند بسیاری از وی پی ان های موجود این نرم افزار دارای محیط نرم افزاری بسیار قدرتمند و ساده ای برای استفاده می باشد. از این رو رابط کابرپسندی را ایجاد کرده است تا کاربران براحتی بتوانند از تمامی خدمات این وی پی ان به بهترین شیوه استفاده کنند.

بررسی آمار XP VPN در گوگل پلی

یکی از منابع معتبر برای دانلود هر برنامه ای اندرویدی گوگل پلی می باشد. از این رو این وی پی ان نیز در گوگل پلی انتشار یافته است تا کاربران در سراسر دنیا بتوانند به این ابزار قدرتمند دسترسی داشته باشند. فیلتر شکن XP VPN در گوگل پلی تا اکنون بالای 1 هزار نصب را به خود اختصاص داده است. لازم به ذکر است دلیل نصب این فیلتر شکن تا حد بسیار کمی این است که به تازگی انتشار پیدا کرده است. اما بصورت پایه ای برای یک فیلتر شکن که تازه انتشار پیدا کرده است می تواند عددی مطلوب و خوب باشد. نمره 3.1 را گرفته است که این نمره می تواند اندکی ضعیف باشد. ممکن است در برخی موارد برای کاربرانی که از آن استفاده کرده اند عملکرد خوبی را از خود نشان نداده باشد.

نمایش سرعت دانلود و آپلود سرور ها

یکی از ویژگی های خوب در این وی پی ان نمایش سرعت دانلود و آپلود سرور ها می باشد. کاربران بعد از دانلود و نصب این وی پی ان می توانند به سرور های این برنامه متصل شوند. بعد از طی کردن فرایند اتصال به سرور ها براحتی می توانند سرعت دانلود و آپلود آن ها را مشاهده کنند. این ویژگی باعث می شود آن ها بتوانند میزان عملکرد سروری که به آن متصل شده اند را مشاهده کنند.

بررسی کلید About در ایکس پی وی پی ان

کاربران بعد از نصب این وی پی ان و گشت و گذار در آن ممکن است با این دکمه مواجه شوند. این به کاربران کمک می کند اطلاعات کافی درباره این وی پی ان و تیم آن را کسب کنند. طوریکه افراد با ضربه زدن بر روی این دکمه به یک صفحه منتقل می شوند که براحتی می توانند تمامی اطلاعات درباره این برنامه را مشاهده و مطالعه کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن XP VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

17 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

17 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

23 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

23 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

24 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago