برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن ساده Kawies dada VPN

همیشه از اینترنت با کیفیت لذت ببرید

استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی نیازمند وی پی ان قوی و بدون قطعی می باشد. تا افراد به راحتی و بدون اتلاف وقت وب گردی کنند. و مروری که لایق آن هستند را انجام دهند. فیلتر شکن Kawies dada VPN یک نرم افزار قوی، سریع، ایمن و حفاظت شده توسط پروتکل های امنیتی می باشد. بدین جهت افرادی که این وی پی ان را دانلود می کنند. علاوه بر کمک یار شما در رفع فیلترینگ سایت ها و برنامه ها از شما در برابر نا امنی های اینترنتی و افرادی که سعی در استفاده از داده ها شما دارند محافظت می کند.

آیا تا به حال در لحظات حساسی بوده اید که سرعت اینترنت شما به طور ناگهانی کند شود. یا بازی شما عقب بیافتد یا نگرانی های مربوط به نقض حریم خصوصی شما را از گشت و گذار در وب با خیال راحت باز دارد. دیگر نگران نباشید، زیرا اکنون این وی پی ان وجود دارد. یک ابزار اندرویدی که برای حل این نگرانی ها ساخته شده است. چه از علاقه مندان به بازی، یا یک کاربر اینترنتی مراقب حریم خصوصی باشید. این اپلیکیشن یک فیلتر شکن ساده اما کاربردی که بیش از آنچه تصور می کنید به شما ارائه می دهد.

امنیت بی نقص با Kawies dada VPN

یکی از ویژگی های مهم این وی پی ان امنیتی است که به کاربران خود داده است. تا بتوانند با خیال راحت و به دور از پیچیدگی مرور کنند. این نه تنها به طور کامل با قوانین و مقررات مطابقت دارد، بلکه تجربه بهتری از اینترنت را برای شما فراهم می کند. کاربردهای قانونی که شامل ارائه اتصالات وی پی ان برای عملکردهای اصلی. و همچنین رمزگذاری داده ها و محافظت از حریم خصوصی و اطلاعات کاربران، همچنین رمزگذاری داده های شما از طریق سرویس VPN برای اطمینان از محافظت از چشمان کنجکاو افراد سود جو در طول انتقال شبکه است.

فیلتر شکن ساده اما کاربردی

یکی از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار سادگی در طراحی و ساختار اما عملکرد فوق العاده و سریع در عمل. سرعت رعد و برق بعد از نصب باید با عقب ماندن خداحافظی کنید و از تجربه اینترنت پرسرعت لذت ببرید. فیلتر شکن ساده یک فناوری پیشرفته بهینه سازی این وی پی ان باعث می شود که هر اتصال فقط با یک کلیک به راحتی انجام شود.

دسترسی به سرور ها در هر نقطه از جغرافیا

این وی پی ان با تعداد زیاد از سرورها در سراسر جهان، می توانید بهترین اتصال را در هر زمان و هر مکان پیدا کنید. گویی که با یک شبکه خصوصی به سراسر جهان سفر می کنید. پس در هر نقطه از مکان با جغرافیای خاصی باشید کافی است این وی پی ان را دانلود و سپس استفاده کنید.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این ابر فیلتر شکن بسیار عالی و سریع می باشد. که با یک کلیک می توان همچون سرعت رعد و برق متصل گردد.

لینک دانلود فیلتر شکن Kawies dada VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن پایدار و متصل CubeGuard VPN

اجرای برنامه های فیلترینگ شبکه های اجتماعی برای رفع فیلترینگ و محدودیت سایت های خارجی…

45 ثانیه ago

جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN

دانلود مستقیم جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN یکی از نیاز های اساسی…

28 دقیقه ago

دریافت کو کو وی پی ان KOKO VPN Lite

فعال سازی کو کو وی پی ان برای اندروید دریافت کو کو وی پی ان…

44 دقیقه ago

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

2 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

24 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

24 ساعت ago