دانلود فیلتر شکن زنبور سریع Bee Fast VPN

دانلود فیلتر شکن زنبور سریع Bee Fast VPN

دسترسی به سایت های خارجی و داخلی در هر نقطه از جغرافیا

برای به حداکثر رساندن قطعی اتصال و کندی سرعت در دانلود و آپلود. محتوای مورد علاقه ی خود نیازمند فیلتر شکن قوی و سریع می باشید. فیلتر شکن Bee Fast VPN جز سریع ترین وی پی ان های گوگل پلی می باشد که از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است. در هر نقطه از جغرافیا که باشید فقط با یک کلیک می توانید به سرور های آن متصل شوید و مرور امن و سریعی را تجربه کنید. فیلتر شکن زنبور سریع برای به حداکثر رساندن آزادی و حریم خصوصی اینترنت شما طراحی شده است. برای محافظت از فعالیت های آنلاین خود به سرورهای VPN ایمن و سریع در سراسر جهان متصل شوید.

دانلود فیلتر شکن زنبور سریع Bee Fast VPN

با اتصالات فیلتر شکن به صورت آنلاین ناشناس بمانید، محدودیت ها را دور بزنید و به محتوای نامحدود دسترسی داشته باشید. زنبور سریع ویژگی منحصر به فرد تست سرعت Secure VPN به شما کمک می کند. سریع ترین سرورها را کشف کنید و عملکرد اینترنت خود را افزایش دهید. دیگر نگران قطعی و کندی سرعت دانلود و آپلود خود نباشید. با این نرم افزار به راحتی مرور کنید.

جای گذاری هوشمندانه کلید های نرم افزار

محیط فیلتر شکن زنبور سریع بسیار ساده و دلنشین می باشد. محیطی سرشار از رنگ مردم پسند که مورد پسند کاربران واقع شده است. استفاده از کلید های مشخص و کارآمد در جای خود. دکمه های انتخاب سرور و لوکیشن واضح و مشخص است. در گوشه ی بالای محیط وی پی ان دارای سه خط می باشد. که با لمس آن منوی از قابلیت های فیلتر شکن باز می‌شود. همچون سرور سفارش یا خرید سرور VIP، اشتراک گذاری دی ان اس. صدای برنامه که میتوان آن را خاموش و روشن کرد. حالت تاریک و روشن به برنامه افزوده شده است لازم به ذکر است گزینه ی دارک مود می تواند برای کاربرانی مورد استفاده قرار بگیرد. که مشکلاتی نظیر چشم درد دارند و روشنایی چشمان آن ها را ازار می دهد. پس داشتن گزینه ی دارک مود داخل فیلتر شکن یکی دیگر از مزایای مفید این وی پی ان محسوب می شود.

دانلود فیلتر شکن زنبور سریع Bee Fast VPN

بررسی فیلتر شکن Bee Fast VPN در اپراتور های مختلف

با توجه به بررسی های انجام شده از جانب تیم ما مشخص شده است. که این وی پی ان برای همه ی اپراتور ها دارای عملکرد بسیار قدرتمندی می باشد. برای اشخاصی که از اینترنت خانگی استفاده میکنند ممکن است عملکرد این وی پی ان اندکی ضعیف باشد‌. اما پیشنهاد می شود که حتی اگر از وای فای استفاده می کنید از ویژگی فوق العاده ی اتصال هوشمند استفاده‌ کنید. این ویژگی سبب می شود که به بهترین سرور با توجه به موقعیت مکانی و نوع شبکه ی خود متصل شوید.

سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن زنبور سریع

از تست این وی پی ان می توان تشخیص داد که سازنده ی آن چقدر به سرعت اتصال و دانلود و آپلود آن توجه کرده است. پس با خیال راحت می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن Bee Fast VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *