برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

نحوه نصب فیلتر شکن رکسا Roxa VPN در اندروید

آموزش استفاده از فیلتر شکن رکسا Roxa VPN

یکی از نیاز های اساسی کاربران برای استفاده از اینترنت و متصل شدن به اینترنت جهانی استفاده از یک فیلتر شکن قوی می باشد. کاربران با نصب فیلتر شکن رکسا Roxa VPN بری گوشی های اندرویدی خود براحتی می توانند مسیر خود را برای دسترسی به سایت ها باز کنند. زیرا بسیاری از وب سایت های اینترنتی به دلایی مختلفی محدود شده اند. با استفاده از این ابزار براحتی می توانید به سایت های خارجی دسترسی داشته باشید.

با استفاده از نصب فیلتر شکن رکسا Roxa VPN، کاربران اندروید می‌ توانند با اطمینان کامل به اینترنت متصل شوند و تجربه‌ای ایمن و بدون محدودیت‌ های جغرافیایی داشته باشند. همچنین، رابط کاربری ساده و کاربرپسند این فیلترشکن باعث می‌ شود که کاربران به راحتی بتوانند تنظیمات موردنظر خود را انجام دهند و به مرورگر خود امنیت بیشتری ببخشند. از این رو افراد می توانند با استفاده از این فیلتر شکن براحتی علاوه بر دسترسی به سایت ها امنیت خود را حفظ کنند. همچنین کاربرانی که از این فیلتر شکن استفاده کرده اند تا درصد بالای درباره آن حس رضایتمندی داشته اند.

اتصالی کند اما قدرتمند در فیلتر شکن رکسا

اولین ویژگی قابل توجه فیلتر شکن رکسا، سرعت اتصال آن است. بسیاری از کاربران هنگام استفاده از فیلترشکن‌ ها با مشکل کندی سرعت مواجه هستند. در حالی که این موضوع همیشه نگران‌ کننده است، Roxa VPN این مشکل را با ایجاد اتصالی کند اما قدرتمند حل کرده است. این فیلترشکن به کاربران اجازه می‌ دهد که به سرعت به سرورهای مختلف متصل شوند. با اینکه زمان برقراری اتصال ممکن است بیشتر از سایر فیلترشکن‌ ها باشد، اما این کندی در واقع نمادی از امنیت بالای آن است.

دارای بخش حساب کاربری

ویژگی دیگری که این نرم افزار را متمایز می‌ کند، وجود بخش حساب کاربری در این فیلترشکن است. این بخش به کاربران اجازه می‌ دهد تا تنظیمات خاص خود را مدیریت کنند و با ایجاد حساب کاربری شخصی، از سرویس‌ ها و امکانات بیشتری بهره‌ مند شوند. مدیریت حساب کاربری به کاربران امکان می‌ دهد تا تبدیل به اعضای ویژه‌ ای شوند که از مزایای بیشتری برخوردارند. این کار باعث می‌ شود تا کاربران بتوانند سرویس‌ های متناسب با نیازهای خود را انتخاب کرده و از امکاناتی از جمله نظارت بر مصرف داده، دسترسی به سرور های اختصاصی و پشتیبانی مشتری بهره‌مند شوند.

Roxa VPN مناسب برای تمامی اپراتورهای ایرانی

سومین ویژگی بارز این نرم افزار قوی، سازگاری آن با تمام اپراتور های اینترنتی در ایران است. یکی از چالش‌ های اصلی کاربران ایرانی در استفاده از فیلترشکن‌ ها، عدم سازگاری برخی از آن‌ ها با انواع مختلف اپراتور های اینترنتی است. این عدم سازگاری باعث می‌ شود تا کاربران به ناچار از فیلترشکن‌ های غیرمؤثر و ناکارا استفاده کنند. Roxa VPN با توانایی اتصال به تمامی اپراتور ها مانند همراه اول، ایرانسل، رایتل وغیره، این مشکل را از سر راه کاربران برداشته است. به‌علاوه، این فیلتر شکن به وضوح برای کاربران ایرانی طراحی شده و از زبان و رابط کاربری ساده‌ای برخوردار است که تجربه کاربری را به طرز چشمگیری بهبود می‌ بخشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Roxa VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

13 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

13 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

20 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

20 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

20 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

21 ساعت ago