برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

فیلتر شکن رایگان VPN Shop + لینک دانلود مستقیم

اتصال به سرور های قدرتمند فیلتر شکن رایگان VPN Shop

با نگاهی دقیق به جامعه اکروزی کاربران بیش از پیش به یک نرم افزار قدرتمند برای رهایی از فیلترینگ نیاز پیدا کرده اند. از این رو در این مقاله قصد داریم یک وی پی ان بسیار قدرتمند را برای شما کاربران عزیز معرفی کنیم. فیلتر شکن VPN Shop یک نرم افزار رایگان با کارایی بالا در اتصال به سرور ها می باشد که افراد براحتی می توانند از آن استفاده کنند. این فیلتر شکن می تواند در کمترین زمان با سرعت بسیار بالایی افراد خود را به بهترین سرور هدایت کند و در کمترین زمان اتصالی پایدار را برای آن ها ایجاد کند.

در بسیاری از موارد بسیاری از فیلتر شکن ها به دلیل عدم عملکرد ضعیف خود از رقابت خارج می شوند. این فیلتر شکن بدون هیچ تبلیغاتی برای نرم افزار خود تنها به دلیل عملکرد بسیار قدرتمند خود توانسته است افراد زیادی را به خود جذب کند. بالای 5 هزار نصب را در گوگل پلی داشته است. همچنین توانسته است با محیط نرم افزار ساده خود افراد را هر روزه برای استفاده کردن ترغیب کند. در ادامه ویژگی های مهم در این وی پی ان را کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد.

VPN Shop دارای سرور های هندی

این فیلتر شکن بصورت کلی دارای سرور های بسیار زیادی درون خود می اشد که کاربران براحتی می توانند از آن ها استفاده کنند. بسیاری از افراد ممکن است به دنبال سرور های هندی قدرتمند باشند. باید به آن ها اطلاع بدم که این وی پی ان درون خود سرور های قدرتمند هندی را دارا می باشد. که افراد براحتی می توانند از آن ها استفاده کنند.

وی پی ان شاپ پس از اتصال چه اطلاعاتی به کاربران نمایش می دهد ؟

کاربران بعد از دانلود این وی پی ان و نصب آن بر روی گوشی خود می توانند از آن استفاده کنند. با ورودی آسان به لیست سرور های این وی پی ان براحتی می توانند به سرور های قدرتمند در این فیلتر شکن متصل شوند. که پس از اتصال به آن ها یکسری اطلاعات از سرور و کاربر را در اختیار آن ها قرار می دهد. این اطلاعات به شرح زیر می باشند :

  • Data Received
  • Data Sent
  • IP Address
  • Status

دارای اتصال خودکار در شروع برنامه

کاربران بعد از نصب این فیلتر شکن و ورود به آن می توانند به صورت کاملا هوشمندانه سرور های خود را انتخاب کنند. بصورت کلی می توانند موفقیت آمیز ترن اتصال به این سرور ها را در کمترین زمان تجربه کنند. این ویژگی همانند بسیازی از وی پی ان های موجود در گوگل پلی و سایر سایت های دیگر طراحی شده است. اما می تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد و لذت بخش.

میزان عملکرد در دانلود و آپلود

این فیلتر شکن دارای سرعت بسیار بالایی در دانلود و آپلود دارد. که کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. این ویژگی سب می شود افراد در کمترین زمان از تمامیت آن استفاده کنند. زیرا بوسیله آن براحتی می توانند هرچیزی را دانلود و آپلود کنند.

لینک دانلود فیلتر شکن VPN Shop

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

20 دقیقه ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

22 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

22 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago