برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

معرفی بهترین فیلتر شکن های رایگان برای کامپیوتر

وی پی ان های رایگان برای کامپیوتر

امروزه با گسترش اینترنت و افزایش روزافزون استفاده از شبکه های اجتماعی و سایت های مختلف، نیاز به استفاده از فیلترشکن ها برای دسترسی به سایت های مسدود شده و عبور از فیلترهای اینترنتی احساس می شود. بسیاری از افراد به دنبال فیلترشکن های قدرتمند و رایگان هستند که بتوانند از آنها برای دسترسی به محتوای موردنظر خود استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم بهترین فیلتر شکن های رایگان برای کامپیوتر را معرفی کرده و از ویژگی‌ها و عملکرد هرکدام اطلاعاتی ارائه دهیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود. شما می توانید پس از این مقاله با دانلود سریع آن ها از اینترنت آزاد در کاکپیتور خود لذت ببرید.

معرفی بهترین فیلتر شکن های رایگان برای کامپیوتر

همان طور که اشاره کردیم در ادامه ابزار های رایگان برای دسترسی آزاد به اینترنت در رایانه شخصی خود معرفی می کنیم. نسخه این فیلتر شکن ها براحتی برای شما قابل دستیابی می باشند.

1. فیلتر شکن Geph VPN

اولین فیلتر شکنی که قصد داریم آن را معرفی کنیم Geph VPN یکی بهترین فیلتر شکن های رایگان برای کامپیوتر است. این ابزار براحتی به شما اجازه می دهد از سانسور ها عبور کنید و در کامپیتور خود از اینترنت آزاد لذت ببرید. بعد از نصب این فیلتر شکن لازم است که یک نام کاربری و یک رمز عبور ایجاد کنید. برای این کار لازم نیست ایمیل خود را وارد کنید و با انتخاب نام کاربری خود می توانید وارد برنامه شوید و از آن استفاده کنید.

2. فیلتر شکن لنترن – Lentern

دومین فیلتر شکنی که علاوه بر رایگان بودن آن دارای سرعت خوب و مناسبی است فیلتر شکن Lentern می باشد. این وی پی ان نیازی به ایجاد حساب کاربری و ثبت نام درون برنامه ندارد. بعد از نصب آن براحتی می توانید به سرور های قدرتمند آن متصل شوید، همچنین وی پی ان لنترن دارای نسخه آندروید نیز می باشد.

3. فیلتر شکن بترنت – Betternet

این وی پی ان که فیلتر شکنی بسیار شناخته شده است برای بسیاری از کاربران تا به الان مفید بوده است. شیوه استفاده از این فیلتر شکن بسیار ساده است که هر کاربری می تواند از آن استفاده کند. دارای سرور های پولی و رایگان می باشد که سرور های رایگان آن نیز دارای قدرت خوبی می باشند. برای دانلود و استفاده از این فیلتر شکن با سرچ نام آن براحتی می توانید آن را برای لب تاب یا کامپیتور خود دانلود کنید.

4. فیلتر شکن چهار یک – ۱.۱.۱.۱

فیلتر شکن بعدی که قصد داریم آن را معرفی کنیم وی پی ان محبوب چهار یک است. این وی پی ان دارای نسخه آندروید نیز می باشد. و در نسخه ویندوز خود براحتی می توانید از بخش رایگان آن استفاده کنید. همچنین این تحریم شکن دارای محیط نرم افزاری ساده و رابط کاربری بسیار آسانی می باشد.

5. فیلتر شکن سایفون – Psiphon

فیلتر شکن آخر که می تواند برای بسیاری از کاربران مفید باشد فیلتر شکن سایفون می باشد. این وی پی ان را براحتی می توانید دانلود کنید و از نسخه رایگان آن لذت ببرید. این وی پی ان نیز دارای بخش پولی و رایگان برای ارائه خدمات بهتر به کاربران می باشد.

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

20 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

20 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago