برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن رایگان رایتل WF VPN

بررسی نحوه اتصال به جدید ترین سرور های WF VPN

امروزه با پیشرفت فناوری و انتشار اینترنت در بین جوامع مختلف، امنیت و حریم خصوصی کاربران یکی از موارد حیاتی و حائز اهمیت است. در برخورد با فیلترینگ و محافظت از اطلاعات شخصی، استفاده از فیلتر شکن‌ها یکی از راه‌های کارآمد محسوب می‌شود. اما انتخاب یک فیلتر شکن مناسب و قابل اعتماد نیز امری حیاتی و مهم محسوب می‌شود. امروزه با وجود تعداد بیشماری از فیلتر شکن‌های مختلف، انتخاب یک ابزار و VPN بهتر و مناسب همیشه چالش‌هایی را برای کاربران ایجاد می‌کند. در این مطلب، می‌خواهیم درباره WF VPN یا همان فیلتر شکن WF برای شما توضیح دهیم که چگونه این ابزار در بهبود امنیت و دسترسی به اطلاعات در اینترنت برای شما مفید خواهد بود.

این وی پی ان یکی از ابزارهای نسبتاً جدید در عرصه VPN ها است که برای سادگی و کارایی بالا طراحی شده است. این فیلتر شکن امکان دسترسی به سایت‌ها و خدمات مسدود شده، عبور از فیلترینگ و حفاظت اطلاعات شخصی را برای کاربران فراهم می‌کند. یکی از امتیازاتی که این فیلتر شکن را از سایر ابزارهای مشابه متمایز می‌کند، طراحی ساده و آسان آن است که برای هر کاربر قابل استفاده است.

ویژگی های قابل دسترسی در بخش Home

کاربران در بخش خانه یا Home این وی پی ان براحتی می توانند به یکسری بخش های این نرم افزار دسترسی داشته باشند. این بخش ها می توانند مهم ترنی اجزا در این نرم افزار باشند. بصورت کلی بخش های اصلی صفحه اصلی به شرح زیر می باشند :

  1. گزینه یا دکمه اتصال : اولین بخش که می تواند برای کاربران بسیار مفید باشد گزینه اتصال می باشد. افراد براحتی می توانند با استفاده از این دکمه به بهترین سرور ها یا اتصال خود را با سرور های مورد نظر برقرار سازند. افراد با لمس این بخش می توانند به سرور های قدرتمند در کمتر از چند ثانیه متصل شوند.

  1. انتخاب و ورود به لیست سرور ها : دکمه دیگری که می تواند برای کاربران بسیار مفید باشد لیست سرور های این نرم افزار است. افراد براحتی می توانند به سرور های قدرتمند این نرم افزار متصل شوند. افراد با استفاده از این بخش می توانند سرور ها را مشاهده و انتخاب کنند. توجه داشته باشید تغییرات در آن ها جز برای سازنده این برنامه امکان پذیر نمی باشد.
  2. مشاهده سرعت دانلود و آپلود سرور ها : کاربران می توانند براحتی سرعت دانلود و آپلود سرور های این برنامه که به آن ها متصل شده اند را مشاهده و مورد بررسی قرار دهند. توجه داشته باشید که برای مشاهده این بخش ابتدا باید به سرور های این نرم افزار متصل شوید.

بررسی کامل سرعت WF VPN در اپراتور های مختلف

فیلتر شکن رایگان رایتل WF VPN بصورت کلی دارای سرعت بسیار خوبی در همه اپراتور ها می باشد. اما دارای عملکرد قدرتمندی در رایتل می باشد. افرادی که از سایر اپراتور ها یا اینترنت خانگی استفاده می کنند می توانند از این وی پی ان براحتی استفاده کنند و فعالیت مجازی خود را انجام دهند.

لینک دانلود فیلتر شکن WF VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

17 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

17 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

23 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

24 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

24 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago