دانلود مستقیم فیلتر شکن رایگان برای آندروید

دانلود مستقیم فیلتر شکن رایگان برای آندروید

نصب آسان جدید ترین فیلتر شکن رایگان

انتخاب فیلتر شکن با سرعت مطلوب و قدرتمند و رایگان در میان انبوه ابزار های منتشر شده در گوگل پلی بسیار سخت است. در این مقاله قصد داریم فیلتر شکن رایگان را به شما دوستان عزیز معرفی کنیم. برای استفاده ای دقیق از این وی پی ان لازم است که یکسری توضیحات پایه را در مورد این وی پی ان برای شما کاربران عزیز در این مقاله توضیح دهیم.

دانلود مستقیم فیلتر شکن رایگان برای آندروید

روزانه در گوگل پلی ابزار های زیادی برای رفع تحریم و ورود به دنیای آزاد اینترنت معرفی می شود. یکی از ابزار هایی که تقریبا تمام کسانی که با مشکل محدودیت اینترنت روبه رو هستند فیلتر شکن رایگان برای آندروید است. با قرار دادن لینک مستقیم این برنامه و نصب آن از جانب شما براحتی می توانید از تمامی تحریم های ایجاد شده و فیلترینگ ها براحتی عبور کنید.

اتصال به راحتی آب خوردن در فیلتر شکن رایگان

یکی از مزیت های اصلی این وی پی ان رابط کاربری آسان و محیط نرم افزاری جذب این فیلتر شکن می باشد. دارای رنگ بندی جذاب سبز و سفید می باشد که هر شخصی را به استفاده از خود وا می دارد. همچنین دارای یک صفحه اصلی می باشد که هر کاربری می تواند از آن استفاده کند. با لمسی کمتر از یک ثانیه می توانید به سرور های پر قدرت این وی پی ان رایگان متصل شوید. با اتصال آسان به سرور های این وی پی ان می توانید در اینستاگرام تولید محتوای خود را به اوج برسانید. زیرا دارای قدرت آپلود بالایی بوده و هر شخصی را از سایر برنامه های دیگر بی نیاز می سازد.

دانلود مستقیم فیلتر شکن رایگان برای آندروید

دارای سرور های بروز در هر آپدیت

طبق گفته سازنده این وی پی ان بعد از هر آپدیت سرور های بروز و قدرتمند جدید به آن اضافه می شود. این ویژگی باعث می شود کاربرانی که از این وی پی ان استفاده می کنند در صورت عدم عملکرد ضعیف آن تصمیم به حذف نصب آن نکنند زیرا می دانند در نسخه های جدید آن این مشکل رفع خواهد شد.

شکستن محدودیت های بیش از 30 بازی آنلاین

نکته ای که سازنده این وی پی ان بر آن تاکید داشته است شکستن محدودیت بیش از 30 بازی آنلاین است. این وی پی ان به کاربرانی که علاقه خاصی به گیمینگ دارند براحتی محدودیت های اعمال شده بر بازی های آنلاین شده را دور بزنند. و می توانند براحتی و با خیالی آسوده از بازی های آنلاین لذت ببرند. لیست بازی هایی که این وی پی ان رفع تحریم می کند به شرح زیر می باشد :

  1. بازی آنلاین کالاف گوشی
  2. پابجی موبایل
  3. فری فایر
  4. بازی محبوب Fortnite
  5. Clash Royale
  6. Forza Street
  7. Brawl Stars
  8. Roblox
  9. Real Steel
  10. Respawnables

دانلود مستقیم فیلتر شکن رایگان برای آندروید

تست سرعت دانلود و آپلود

این وی پی ان به دلیل اینکه کاملا رایگان است کاربران زیادی را به خود جذب کرده است. به دلیل عدم دسترسی و پشتیبانی این وی پی ان از سپید تست نتوانستیم سرعت دانلود و آپلود این وی پی ان را برای شما نشان دهیم. اما دارای سرعت مطلوب و بسیار قدرتمندی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن رایگان 

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *