دانلود فیلتر شکن دسترسی سریع Life VPN

دانلود فیلتر شکن دسترسی سریع Life VPN

دسترسی رایگان به اینترنت جهانی ‌+ بهرمندی از امنیت فوق العاده

بیشتر کاربران دنیای اینترنتی با استفاده از فیلتر شکن های موجود در گوگل پلی به سایت های خارجی و داخلی دسترسی پیدا می کنند. به همین خاطر افراد زیادی به دنبال نرم افزار های کاربردی و مفید برای دسترسی بهتر و سریع تر به شبکه های و سایت های خارجی هستند. فیلتر شکن Life VPN وی‌پی ان قدرتمند و سریع است که از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است. در هر نقطه از جغرافیا که باشید با استفاده از فیلتر شکن دسترسی سریع می توانند در دنیای اینترنتی مرور کنند. استفاده از سرور های قوی همچون امریکا، اسپانیا، آلمان، سویس، و دیگر سرور های قدرتمند تا شما با استفاده از آن دسترسی سریعی به شبکه های اجتماعی محبوب همچون اینستاگرام، تلگرام، واتساپ داشته باشید.

دانلود فیلتر شکن دسترسی سریع Life VPN

به شما کمک می کند از حریم خصوصی و امنیت داده های خود در اینترنت محافظت کنید، در حالی که دسترسی رایگان به محتوای اینترنت در سراسر جهان را فراهم می کند. چه بخواهید وب‌سایت‌ها را از طریق Wi-Fi عمومی مرور کنید. همچنین تراکنش های بانکی آنلاین خود را ایمن کنید یا به خدمات پخش جهانی دسترسی داشته باشید. این نرم افزار اتصال ایمن، پرسرعت و پایدار را برای شما فراهم می‌کند.

آموزش دسترسی به سرور های پریمیوم

سازنده ی فیلتر شکن دسترسی سریع با در اختیار گذاشتن دو ویژگی این برنامه برای کاربران حق انتخابات داده است. این دو ویژگی شامل خدمات رسانی رایگان و پرمیوم می باشد. عزیزانی که دنبال فیلتر شکن رایگان هستن میتوانید ار خدمات آن به صورت رایگان استفاده کنید. و خود از سرور های قوی و پر سرعت از سراسر جهان برخوردار می باشد. اما عزیزانی که می خواهند سرعت فیلتر شکن به نحوی احسنت بیشتر شود و قدرت دانلود و آپلود آن بیشتر باشد می توانند با خرید سرور های پریمیوم به نیاز خود پاسخ دهند. این سرور های سرعت فیلتر شکن را چندین برابر می کنند و آن موقع است که می توان از وب گردی و اجرای انواع بازی لذت ببرید.

دانلود فیلتر شکن دسترسی سریع Life VPN

دسترسی به تمام وب سایت های خارجی

فیلتر شکن دسترسی سریع می توانید بعد از وصل شدن به راحتی سایت هایی که بخاطر مسائل سیاسی محدود شده اند را باز کند. و از دسترسی به تمام صفحات گوگل لذت ببرید‌. این نرم افزار طوری طراحی شده است که بعد از وصل شدن گوشی شخصی خود را قفل کنید وی پی ان خاموش نمی شود و همچنان متصل می باشد‌.

محیط نرم افزاری جذاب فیلتر شکن Life VPN

محیط داخلی فیلتر شکن دسترسی سریع به ظاهر یکم پیچیده به نظر می آید ولی چنین نیست. با استفاده از یک کلیک می توانید به راحتی وصل شوید. برای خرید سرور های پرمیوم از گزینه ی مغازه در پایین محیط نرم افزاری استفاده کنید. که ماهانه و با حجم درج شده در آن به شما تقدیم می کند.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که در فیلم مشاهده کردید، قدرت دانلود و آپلود فیلتر شکن کاملا مورد پست است. پس بدون درنگ آن را نصب کنید تا از خدمات آن برخوردار باشید.

لینک دانلود فیلتر شکن Life VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *