برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن خیلی قوی Hyrine VPN

محافظت از حریم خصوصی کاربران

دسترسی به اینترنت و مرور سایت های مسدود برای کاربران به مشکلی بزرگ تبدیل شدن است. به طوری که اصلا نمی توانند آنچنان که باید از دنیای اینترنتی لذت ببرند و استفاده کنند. همین امر باعث شده روی به فیلتر شکن های قوی تر بیاورند تا آسان تر از فیلترینگ گذر کنند. فیلتر شکن Hyrine VPN یکی از فیلتر شکن های محبوب و کارآمد می باشد. کاربران زیادی از آن برای مرور خود استفاده می کنند. بهرمندی از امنیت و ایمنی بالا، همچنین حفاظت از حریم خصوصی کاربران و اطلاعات شخصی آنان.

یکی از مهمترین هدف های ساخت این برنامه توسط سازنده اش . دسترسی مردم به یک فیلتر شکن عالی و همچنین سرویس دهی بی عیب و نقص آن . و توانایی عملکرد بالا در مرور سایت ها و احرای بازی و برنامه های روز دنیا. یک اپلیکیشن با سرعت بالا است که خدمات VPN را ارائه می دهد. نیازی به پیکربندی ندارید، فقط کافیست روی یک دکمه کلیک کنید. می توانید به صورت ایمن و ناشناس به اینترنت دسترسی داشته باشید. و از مرور خود در دنیای اینترنتی لذت ببرید و به تجربه های جدید دست یابید.

اهمیت حریم خصوصی کاربران

حریم خصوصی از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. اگر نرم افزار را نصب کنید. و آن را با سایر فیلتر شکن های دیگر مقایسه کنید. متوجه می شوید که برنامه از کمترین پیچیدگی و سردرگمی بر خوردار نمی باشد. به این معنی که اطلاعات حساس کمتری از کاربران جمع‌آوری می‌شود و در برابر خطرات و نامنی های اینترنتی محافظت می کند و دسترسی هر شخص ثالثی به آن را محدود ساخته است. بدون شک یکی از نرم های خیلی قوی گوگل پلی محسوب می شود. این برنامه یک انتخاب بسیار خوب برای حفظ حریم خصوصی است.

اتصالی امن و رمز گذاری شده

HYRINE VPN اتصال اینترنت شما را رمزگذاری می‌کند تا اشخاص ثالث نتوانند فعالیت آنلاین شما را ردیابی کنند. و به آن دسترسی پیدا کنند. این امر باعث می‌شود که امنیت آن بیشتر از یک وی‌ پی ان معمولی باشد. و ایمنی و امنیت اینترنت شما را افزایش دهد. به خصوص زمانی که از Wi-Fi عمومی استفاده می‌کنید.

محیط نرم افزار جذاب و ساده فیلتر شکن Hyrine VPN

این وی پی ان از بک گراند بی نهایت جذابی برخوردار می باشد. که بیشتر کاربران را مجذوب خود ساخته است. استفاده آسان برای اتصال به دور از هر گونه پیچیدگی و سردرگمی. بعد از نام نویسی به راحتی فقط با یک کلیک وصل شوید و از مرور خود لذت ببرید. اجرای بازی های آنلاین همانند پابجی و کال آف بدون قطعی و کندی. پینگ قوی و بدون قطعی یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار به حساب می آید‌. پس با خیال راحت این فیلتر شکن خیلی قوی را دانلود و سپس نصب کنید تا آزادی بیشتری را در مرور و اجرای بازی و برنامه های روز دنیا بدهد‌.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همانطور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این نرم افزار به شدت مورد پسند می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Hyrine VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

17 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

17 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

24 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

24 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago