برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

فیلتر شکن خیلی قدرتمند Wings VPN + راه اندازی

دانلود مستقیم فیلتر شکن خیلی قدرتمند Wings VPN

اولین ویژگی برجسته فیلتر شکن خیلی قدرتمند Wings VPN، سادگی و سهولت استفاده از آن است. این برنامه به گونه‌ ای طراحی شده که حتی کاربران غیر فنی نیز بتوانند به راحتی با آن کار کنند. رابط کاربری ساده و دوست‌ داشتنی آن، امکان اتصال سریع به سرور های مختلف را فراهم می‌ کند و کاربر را از درگیر شدن با پیچیدگی‌ های تکنولوژیکی معاف می‌ سازد. همچنین، امکان انتخاب سرور مورد نظر از میان گزینه‌ های متنوع و پوشش جغرافیایی گسترده، به کاربران این امکان را می‌ دهد تا بر اساس نیاز خود، بهترین سرور را انتخاب کنند.

دومین ویژگی برجسته این وی پی ان قدرتمند، سرعت بالای اتصال و قدرت عملکرد آن است. این برنامه با بهره‌ گیری از آخرین فناوری‌ های رمزنگاری و انتقال داده، توانایی ارائه اتصال سریع و پایدار را به کاربران خود می‌ دهد. در مقایسه با بسیاری از رقبای خود در بازار اپ های فیلتر شکن، Wings VPN می‌تواند سرعت بالایی را در دسترسی به محتوای آنلاین تضمین کند. این ویژگی، به‌ویژه برای کاربرانی که به طور مداوم از اینترنت استفاده می‌ کنند یا به دنبال تجربه‌ای روان در استریم ویدئو یا بازی‌های آنلاین هستند، بسیار ارزشمند است.

Wings VPN فیلتر شکن خیلی قدرتمند برای ایرانسل

این وی پی ان دارای اتصالی قدرتمند درون خود می باشد. از این رو کاربرانی که با استفاده از ایرانسل به سرور های این نرم افزار متصل شده اند همواره احساس خوبی به آن داشته اند. زیرا دارای اتصالی قدرتمند در ایرانسل می باشد کاربرانی که از این اپراتور استفاده می کنند براحتی می توانند به سرور های قدرتمند آن متصل شوند. سوال خیلی مهمی که کاربران ممکن است از خود داشته باشند سرعت این نرم افزار در سایر اپراتور ها می باشد. کاربرانی که از سایر اپراتور ها استفاده می کنند براحتی می توانند از این فیلتر شکن استفاده کنند. و کاملا دارای عملکرد قدرتمندی می باشد و سرعت آن در همه اپراتور ها کاملا مورد تایید می باشد.

بررسی بخش Refer for Rewards

بخش ارجاع برای پاداش در فیلترشکن‌ ها، به کاربران این امکان را می‌ دهد. تا با به اشتراک گذاشتن لینک دعوت خود با دوستان و آشنایان، از مزایای آن بهره‌ مند شوند. هنگامی که دیگران از طریق لینک شما به فیلترشکن پیوسته و اکانت خود را فعال می‌ کنند. شما به عنوان ارجاع‌ دهنده، پاداش‌ هایی دریافت خواهید کرد. این پاداش‌ ها می‌تواند به صورت اعتبار برای خرید اشتراک یا هدایای نقدی باشد. این بخش از فیلترشکن‌ ها، علاوه بر کسب پاداش، به گسترش دامنه استفاده از این نرم‌افزار ها نیز کمک می‌ کند. زمانی که افراد جدید به فیلترشکن معرفی می‌ شوند، نه تنها خود از مزایای آن بهره‌ مند می‌ شوند، بلکه به عنوان یک کاربر وفادار نیز به شبکه مشتریان فیلترشکن افزوده می‌ شوند.

بررسی کامل سرعت فیلتر شکن خیلی قدرتمند

فیلتر شکن خیلی قدرتمند دارای سرعتی کاملا تایید شده و مورد بررسی می باشد. و تقریبا تمامی افرادی که از آن استفاده کرده اند تا حدی از آن راضی بوده اند.

لینک دانلود فیلتر شکن Wings VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

21 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

21 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago