برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن خیره کننده Dazzling VPN

مرور آنلاین ناشناس، امن و خصوصی برای تجربه ی بهتر

برای دسترسی بهتر به دنیای اینترنتی و لذت بیشتر از وب گردی خود بدون شک استفاده از وی پی ان یکی از واجبات برای شما می باشد. فیلتر شکن Dazzling VPN یک نرم افزار جدید و فوق العاده قوی برای مرور های شما در دنیای اینترنتی است. حال شما فیلتر شکن خیره کننده می توانید به سایت های خارجی و داخلی نفوذ کنید. دیگر نگران تهدیدات و نا امنی های اینترنتی نباشید. با خیال راحت و با اعتماد کامل سایت های محبوب خود را مرور کنید. در هر زمان و در هر مکان بدون هیچ گونه قطعی و کندی در نهایت سرعت مرور کنید.

فیلتر شکن خیره کننده دارای اتصالات سریع و سرورهای پایدار در سراسر جهان است. مکان های متعدد و زبان های متنوع نیز در دسترس هستند. علاوه بر اتصال VPN، شما همچنین می توانید جریان اتصال هر نوع برنامه، سایت و اپلیکیشنی را باز کنید. و تجزیه و تحلیل کانال های پخش را بررسی کنید. به شبکه های اجتماعی و جذاب خود دسترسی راحت داشته باشید.

مرور امن و بدون قطعی و کندی

فیلتر شکن خیره کننده با رمز گذاری داده های شخصی کاربران و حفاظت از اطلاعات مهم توانسته است کاربران زیادی را مجذوب خود کند. زیرا ایمنی یک نرم افزار اولین و مهمترین گذینه برای نصب می باشد. اطلاعات شخصی و فعالیت های آنلاین خود در برابر چشمان کنجکاو محافظت کنید. Dazzling VPN یک تونل امن برای ترافیک اینترنت شما ایجاد می کند و اطمینان می دهد که داده های شما محرمانه و ایمن باقی می مانند.

اتصال سریع با فیلتر شکن خیره کننده Dazzling VPN

به دلیل آی پی ثابت و رایگان بودن فیلتر شکن خیره کننده. می توان گفت سازنده تمام توان خود را صرف کرده است. تا با تهیه ی بهترین فیلتر شکن گوگل پلی کاربران را از داشتن وی پی ان بی نیاز کند. دارای سرور های متعدد و سریع، فقط با یک کلیک وصل شوید و از دنیای اینترنتی لذت ببرید. به راحتی وب گردی کنید. و بازی های آنلاین را با سریع ترین روش اجرا کنید.

رفع فیلترینگ وب سایت + اجرای بازی های آنلاین

این نرم افزار قابلیت دور زدن محدودیت های سایت و برنامه ها را بر عهده دارد. به راحتی با استفاده از این اپلیکیشن به سایت های مسدود دسترسی پیدا کنید. همچنین بازی های آنلاین را به ساده ترین روش ممکن اجرا می کند. بازی هایی همچون پابجی، کال آف، فری فایر و دیگر بازی های محبوب این روز ها‌.

محیط نرم افزاری ساده و جذاب

نرم افزار از محیط بسیار دلنشینی برخوردار می باشد و توانسته کاربران زیادی را جذب خود کند. همچنین برای اتصال به سادگی ضربه بزنید و از تجربه مرور ایمن و خصوصی لذت ببرید.

مشاهده فیلم تست و برسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید، سرعت دانلود و آپلود فیلتر شکن به شدت مورد پسند می باشد. و همچنین با تست آن شاهد عملکر فوق العاده ی آن شدید‌.

لینک دانلود فیلتر شکن Dazzling VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

13 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

13 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

19 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

20 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

20 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

20 ساعت ago