فیلتر شکن قوی و خفن خروس قندی + لینک دانلود مستقیم

فیلتر شکن قوی و خفن خروس قندی + لینک دانلود مستقیم

فیلتر شکن خروس قندی اتصال فقط با یک کلیک

فیلتر شکن قوی و خفن خروس قندی به دلیل دارا بودن ویژگی انتخاب خودکار سرور های قوی با توجه به اپراتوری که استفاده میکنید موجب رضایت کاربران شده است.

همچنین شما میتوانید به صورت دستی سرور های که میخواهید به آن ها وصل شوید را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله سرور های قدرتمند این فیلتر شکن را معرفی خواهیم کرد. همچنین این برنامه را از لحاظ سرعت دانلود و آپلود در اپراتور های مختلف مورد بررسی قرار میدهیم.

فیلتر شکن قوی و خفن خروس قندی + لینک دانلود مستقیم

وی پی ان خروس قندی انتخابی مناسب برای دور زدن تحریم های یوتیوب

طبق بررسی نظرات کاربرانی که از این برنامه استفاده کرده اند تقریبا 80 درصد آن ها به این نکته اشاره کرده اند که ویدیو های یوتیوب را براحتی باز کرده و میتوانند براحتی با استفاده از این فیلتر شکن از یوتیوب استفاده کنند.

البته ناگفته نماند که بیشتر استفاده کننده های که این نظرات را ثبت کرده اند طبق گفته خودشون از وای فای استفاده کرده اند که در ادامه نگاهی دقیق تر به این موضوع می اندازیم.

فیلتر شکن قوی و خفن خروس قندی + لینک دانلود مستقیم

تحریم شکن خروس قندی دارای رابط کاربری جذاب

هرکسی لوگو و اسم این فیلتر شکن را مشاهده کند قطعا کنجکاو استفاده از این فیلتر شکن میشود. سازنده این وی پی ان باتوجه به خلاقیتی که در اسم و لوگوی آن به کار برده آن را در طراحی برنامه نیز رعایت کرده است. بیشتر فیلترشکن ها به دلیل رابط کاربری پیچیده ای که دارند مورد انتقاد قرار میگیرند. به همین دلیل ساده بودن برنامه جهت استفاده آسان و سرعت آن در گوشی های متفاوت همیشه موضوعی مهم بوده و خواهد بود. از این رو سازنده فیلترشکن خروس قندی این موضوع را کاملا درک کرده و رعایت آن را جز الزامات ساختن یک فیلتر شکن بی نقص دانسته است.

این برنامه دارای رابط کاربری کاملا ساده و جذاب است طوری که هرشخص میتونه به راحتی از آن استفاده کند.

فیلتر شکن قوی و خفن خروس قندی + لینک دانلود مستقیم

درای سرور های قوی و متنوع

فیلتر شکن قوی و خفن خروس قندی برخلاف سایر فیلتر شکن ها سرور های متنوعی رو پوشش داده است که در ادامه سرور های آن را از لحاظ شدت قوی و پینگ آن ها بررسی میکنیم. ناگفته نماند در اپراتور های مختلف قدرت آن ها متفاوت خواهد بود.

  • سرور ایتالیا : با توجه به بررسی های انجام شده معمولا سرور ایتالیا در این فیلتر شکن بهترین پینگ را داراست. و بیشتر مواقع اتصال با کیفیت و سریعی را برای کاربران به ارمغان می آورد.
  • سرور فرانسه : یکی دیگر از سرور های این وی پی ان سرور فرانسه است. این سرور در رده دوم قرار میگیرد و بیشتر استفاده کنندگان اپراتور همراه اول این سرور را پیشنهاد داده اند.
  • سرور آمریکا : سرور بعدی که در رده سوم استفاده کنندگان این فیلتر شکن قرار میگیرد سرور آمریکا است. این سرور در وی پی ان خروس قندی مورد تایید خیلی از کاربران بوده ولی به مراتب نسبت به سایر سرور ها ضعیف تر است
  • سرور انگلیس : در نهایت سرور اینگلیس که در این فیلتر شکن از پینگ و قدرت ضعیفی برخوردار است. بیشتر اوقات به دلیل شدت ضعف آن حتی قدرت آن نیز مشاهده نمی شود.

تست عملی سرعت فیلتر شکن خروس قندی همراه با فیلم

طبیعتا تست هر فیلتر شکنی از لحاظ سرعت، اثر بخش بودن یا نبودن آن را مشخص میکند.

در فیلم زیر به وضوع مشاهده میکنید که آیا سرعت مطلوبی دارد و جوابگوی نیاز های شما خواهد بود یا نه.

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود آن متوسط و قابل قبول است.

تست آن با اپراتور های مختلف ممکن است نتایج متفاوتی رو به دنبال داشته باشد. از این رو بیشتر کاربران که درباره این برنامه نظر مثبت داده اند ادعا داشته اند که قدرت آن در اپراتور همراه اول و همچنین وای فای نسبت به سایر بیشتر است.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *