برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن خاص Horo VPN

دسترسی به سرور های روز دنیا

بیشتر کاربران دنیای اینترنتی و مجازی خواهان تجربه آنلاین شدن بدون قطعی و کندی هستند. پس برای تجربه‌ی بهتر در اینترنت قطعا به یک وی پی ان قوی نیاز پیدا خواهید کرد. فیلتر شکن Horo VPN یک نرم افزار منحصر به فرد و شگفت انگیز می باشد. از امنیت و ایمنی به شدت قوی برخوردار است که شما با کلیک روی آن می توانید سرعت و امنیت فوق العاده ای را برای خود تهیه کنید. یک فیلتر شکن خاص است که به شما امکان می دهد به همه سرور های موجود وصل شوید. لازم به ذکر است سرور های این اپلیکیشن رایگان می باشند. یعنی شما نیازی نیست بخاطر یک سرور قوی تر هزینه های زیادی پرداخت کنید.

به راحتی می توانید در هر نقطه از جغرافیا که باشید سرور های قوی آن را انتخاب و سپس از سرعت باور نکردنی آن متعجب شوید. به راحتی می‌توانید به فعالیت خود در دنیای اینترنتی و شکبه های اجتماعی بپردازید. و محتوای مورد علاقه ی خود را با سرعت بی نظیر به اشتراک بگذارید. برنامه ای که مرور اینترنت امن و خصوصی را با دنیای دیجیتالی و اینترنتی عرضه کرده است. علاقه مندان به تماشای فیلم های سینمایی و حتی افرادی که به دنبال یک VPN قابل اعتماد است. با فیلتر شکن خاص می توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

ایمن و مناسب برای مرور امن

فیلتر شکن خاص از به روز ترین پروتکل های امنیتی و حفاظتی در این برنامه استفاده کرده است. تا کاربران بتوانند بدون تردید‌ و نگرانی وب گردی کنند و از دنیای اینترنتی به شکل جدیدی استفاده کنند. حفاظت از حریم خصوصی کاربران و اطلاعات شخصی آنان به طوری که هیچ شخص ثالثی نتواند به آنها دسترسی پیدا کند. بدون شک می توان گفت یکی از قوی ترین سرویس های امنیتی به حساب می آید.

فیلتر شکن خاص Horo VPN

برای دسترسی‌ به سایت های محدود و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی نیازمند یک فیلتر شکن خاص و منحصر به فرد می باشید. استفاده آسان با یک ضربه اتصال برای ایمن سازی اتصال شما. به یک تجربه آنلاین ایمن در دستگاه های اندروید خود که از شما در برابر دامنه های بدافزار، و نا امنی ها، تبلیغات سرزده، محتوای نامناسب و موارد دیگر دفاع می کند.

ساختار و طراحی جذاب

بعد از نصب این اپلیکیشن می توان مشاهده کرد که محیط نرم افزار این وی پی ان چقدر خفن و جذاب است. همین امر باعث شده کاربران زیادی از آن حمایت کنند. همچنین دسترسی راحت به سرور های موجود فقط با یک کلیک روی آن به دنیای جدید اینترنت سلام کنید و با نا امنی و تبلیغات اضافی خداحافظی کنید.

مشاهده هده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این ابر فیلترشکن خاص سریع و کاربردی می باشد.به طوری که فقط در مدت زمان کوتاهی توانسته طرفداران زیادی را پیدا کند. و همه افراد می توانند از آن استفاده کنند در همه ی سنین.

لینک دانلود فیلتر شکن Horo VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

21 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

21 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago