برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن حریم خصوصی Privacy VPN

رفع محدودیت و مرور امن در سایت های جهانی

بیشتر کاربران دنیای اینترنتی لذت و تجربه جدید را در وب گردی و گشت و گذار در شبکه های اجتماعی می دانند. بدون شک بدون محدودیت گشت و گذار در شبکه های اجتماعی و سایت های خارجی بیسار می تواند خوش آیند باشد. فیلتر شکن Privacy VPN یکی از جدید ترین نرم افزار های ضد فیلترینگ سایت ها می باشد. از امنیت و ایمنی تضمینی برخوردار است. یعنی شما با خیال راحت می توانید وب گردی کنید. و از مرور خود لذت ببرید به طوری که هر نوع محتوایی را می توانید به اشتراک بگذارید. و به آسانی در اینستاگرام و تلگرام همچنین یوتیوب فعالیت کنید.

فیلتر شکن حریم خصوصی سریع، قابل اعتماد و امن برای رفع محدودیت هر محتوا و مرور ناشناس ارائه می دهد. پهنای باند رایگان و نامحدود. فیلتر شکنی سرشار از سرورها و اتصالات سریع در سطح جهانی. که به راحتی در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید متصل شوید. و مرور امن و جدید را برای خود و دوستان خود هدیه دهید. آسان برای استفاده، فقط یک ضربه بزنید تا اتصال خود را در عرض چند ثانیه ایمن کنید. و همچنین هزاران سرور قابل اعتماد پرسرعت در سراسر جهان.

هر کجا که هستید مرور شما ایمن است

هستند افرادی که مروری ناموفق و دشواری را تجربه کرده باشند. یا حتی با مشکلاتی نظیر نا امنی های اینترنتی و سایبری روبه رو شده باشند. اما خوش بختانه تیم ما با معرفی فیلتر شکن حریم خصوصی توانسته اند نگرانی های مردم را به حداقل برسانند. زیرا نرم افزار از امنیت و ایمنی بسیار شدیدی برخوردار است. هیچ شخصی نمی تواند به داده های شخصی شما دسترسی پیدا کند و اطلاعات مهم و کاربردی افراد محفوظ می ماند. حریم خصوصی کاملاً محافظت می شود، هیچ سابقه ای از مرور اینترنت شما وجود ندارد. سرورهای بهینه شده برای همه کشورها.

سرور های قوی و سریع Privacy VPN

بهرمندی از سرور های قوی و جدید. این نرم افزار یک فیلتر شکن قوی و بسیار کاربردی می باشد. شامل سرور های روز دنیا همانند روسیه، آمریکا، امارات، سنگاپور، آلمان، هند، ژاپن، عراق و غیره تا شما به راحتی بتوانید در هر نقطه از جغرافیا که باشید متصل شوید. هزاران سرور قابل اعتماد پرسرعت در سراسر جهان و همچنین برای دستگاه های اندرویدی بهینه شده است و مناسب آنان می باشد. بدون محدودیت پهنای باند برای مرور، پخش جریانی همانند نتفلیکس یا دانلود محتوای مورد علاقه ی خود. نیازی به ثبت نام و یا نام نویسی ندارید. از امن ترین VPN در گوگل پلی می باشد.

اجرای بازی های محبوب

برنامه ای کاربردی برای افراد علاقه‌مند به گیم. داشتن پینگ قوی و سریع یکی از ویژگی های این نرم افزار می باشد. اجرای بازی های آنلاین و دوست داشتنی همانند پابجی، فری فایر، کلش آف کلنز و غیره

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این ابر وی پی ان بسیار سریع و کاربردی می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن Privacy VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

19 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

19 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

1 روز ago