برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دریافت فیلتر شکن حرفه ای برای اندروید Velocity VPN

آموزش نصب فیلتر شکن حرفه ای Velocity VPN در اندروید

در دنیای امروز که اینترنت به جزئی جداناپذیر از زندگی روزمره ما تبدیل شده است، مسئله حفظ حریم خصوصی و امنیت آنلاین اهمیت فوق‌ العاده‌ای پیدا کرده است. با افزایش نگرانی‌ ها در مورد نظارت دولتی، سانسور محتوا و جاسوسی آنلاین، استفاده از فیلتر شکن‌ های قدرتمند و حرفه‌ ای راه حل مناسبی برای مقابله با این چالش‌ ها محسوب می‌ شود. همچنین کاربران همواره دنبال یک وی پی ا نقدرتمند برای دسترسی به سایت های مورد دلخواه خود هستند. از این رو معرفی یک نرم افزار قدرتمند مانند Velocity VPN به این منظور به شدت می تواند تاثیر گذار باشد.

در این میان، Velocity VPN به عنوان یک فیلتر شکن برجسته و کارآمد، توانسته است نیاز های امنیتی و آزادی آنلاین کاربران را به بهترین شکل ممکن برآورده سازد. این سرویس VPN با ارائه ویژگی‌ های متعدد و کارآمد، امکان دسترسی ایمن و آزادانه به محتوای آنلاین را برای کاربران فراهم می‌کند. یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این نرم افزار، قدرت و سرعت بالای آن در برقراری اتصالات امن است. این فیلتر شکن با استفاده از الگوریتم‌ های رمزنگاری پیشرفته همچون OpenVPN و IKEv2، امنیت اطلاعات کاربران را در بالاترین سطح تضمین می‌ کند. همچنین، با داشتن شبکه گسترده سرور های سراسر جهان، امکان دسترسی به محتوای مسدود شده در هر نقطه از جهان را برای کاربران فراهم می‌ سازد.

طراحی محیط نرم افزار با گرافیکی بالا

این فیلتر شکن حرفه ای دارای محیط نرم افزاری بسیار جذابی می باشد. برخلاف 90 درصد برنامه های این حوزه دارای محیط نرم افزاری به شدت ساده اما قدرتمند و با گرافیکی بالا می باشد. این ویژگی در این وی یپ ان باعث شده است از آن به عنوان یک فیلتر شکن حرفه ای یاد کنند. بصورت کلی استفاده از آن بسیار ساده و آسان می باشد. هر فردی براحتی می توانند با استفاده از این نرم افزار به ساده و قدرتمند ترین سرور های ممکن در سراسر جهان متصل شود.

Velocity VPN دارای بخش Pro Vers¡on

این وی پی ان دارای ویژگی رایگان و پرو درون خود می باشد. کاربران با ورود به این بخش به ثبت نام درون برنامه و خریداری نسخه پرو این نرم افزار هدایت خواهند شد. کاربران براحتی می توانند از آن استفاده کنند. لازم این بخش ثبت نام درون برنامه می باشد. کاربران باید ابتدا ثبت نام کنند و سپس با پرداخت هزینه هایی ماهانه و سالانه از نسخه پرو این وی پی ان قدرتمند استفاده کنند.

دارای سرور های قدرتمند از کانادا

سرور های قدرتمند موجود در این فیلتر شکن موجب می شود کاربران براحتی به تمامی سایت های موجود در گوگل دسترسی داشته باشند. یکی از سرور های پرقدرت در این وی پی ان که موجب می شود کاربران براحتی بتوانند هر برنامه و هر سایتی را باز کنند سرور های کانادا موجود در این فیلتر شکن است. این سرور ها دارای قدرت اتصال بسیار بالایی می باشد. از این رو پیشنهاد می شود برای گرفتن نتیجه بهتر از این وی پی ان از سرور های کانادا استفاده کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن Velocity VPN

VPN

Recent Posts

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

10 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

10 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

16 ساعت ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

16 ساعت ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

17 ساعت ago

قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN

آموزش استفاده از قوی ترین فیلتر شکن همراه اول DuneVPN فیلتر شکن ها ابزار های…

17 ساعت ago