برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن جوکر JOKER VPN

دسترسی به محتوای جهانی با استفاده از فیلتر شکن جوکر

یک ابزار قدرتمند و نامحدود است که از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است. شما برای دسترسی به سایت های خارجی و داخلی نیازمند وی پی ان قوی هستید. تا بتوانید مرور امن و لزوما سریعی را تجربه کنید. فیلتر شکن JOKER VPN همان وی‌پی ان قوی و رایگان است که از امنیت و ایمنی صدرصد تضمینی برخوردار است. کاربرانی که با مشکلات همچون قطعی و کندی اتصال مواجه هستند و به دنبال راه حل های کارآمد برای رفع این مشکل هستند. لازم به ذکر است تیم ما با بررسی و تحلیل فیلتر شکن های مختلف به این نتیجه رسیدند بهترین راه حل استفاده از فیلتر شکن جوکر است. شما می‌تواند از لینک پایین آن را دانلود کنید.

همچنین رایگان و نامحدود است که به شما امکان می دهد به وب سایت ها و برنامه های اجتماعی مسدود شده در مناطق مختلف در سراسر جهان دسترسی داشته باشید. متعهد به محافظت از حریم خصوصی شما است. این برنامه هیچ اطلاعاتی در مورد فعالیت های آنلاین شما جمع آوری یا ذخیره نمی شود. به محتوا از سراسر جهان دسترسی داشته باشید. این یک اتصال سریع و قابل اعتماد از هر مکانی را تضمین می کند.

تمرکز روی امنیت و حریم خصوصی کاربران

استفاده از آخرین فناوری های رمز گذاری برای اطمینان از داده های شخصی و اطلاعات کاربران در فیلتر شکن جوکر. سطح ایمنی این نرم افزار به قدری بالا است که حتی هیچ گزارشی از اتصال و وب سایت های بازدید شده نگه داری نمی کند. ممکن است برخی داده ها فقط بخاطر اطمینان از کیفت خدمات به طور موقت در سرور های اپلیکیشن ذخیره بشوند. اما هرگز این داده ها از آن خارج نمی شوند و بیشتر از یک هفته نگه داری نمی شوند.

عملکرد فیلتر شکن JOKER VPN در اجرای بازی

بیشتر بازی ها در برخی کشور ها به دلایل مختلف در دسته و دایره تحریمات قرار گرفته اند. از این رو ممکن است افرادی برای اجرای بازی های محبوب همچون پابجی موبایل به یک نرم افزار قدرتمند نیاز داشته باشند. فیلتر شکن جوکر دارای سرور های مخصوص گیم پلی می باشد که دارای پینگ پایینی می باشند. با استفاده از این فیلتر شکن براحتی می توانید جریانی نرمال و قابل قبولی را در هنگام بازی کردن داشته باشید و از آن لذت ببرید. برای انتخاب بهترین سرور ها برای گیم پلی میتوانید از انتخاب هوشمند سرور ها در آن استفاده کنید تا بتوانید بهترین سرور را انتخاب کنید و به آن متصل شوید.

کاربری مثل فیلتر شکن جوکر

قطعا فیلتر شکنی که نصب می کنید باید از سرعت دانلود و آپلود قویی برخوردار باشد. غیر از این باشد بدون هیچ درنگی‌ آن را حذف می کنید‌.

فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید این نرم افزار دارای سرور های بسیار سریع و قدردت آپلود و دانلود بی نهایت قوی را شاهد بودیم و همچنین طراحی ساده و به دور از پیچدگی. پس دیگر با این فیلتر شکن نگران مرور خود در وب سایت ها نباشید.

لینک دانلود فیلتر شکن JOKER VPN

VPN

Recent Posts

دانلود و نصب وی پی ان شهر SFS VPN

آنلاین بودن 24 ساعته با استفاده از وی پی ان SFS VPN افرادی که خواهان…

5 ساعت ago

جدید ترین وی پی ان Eyyy VPN

دانلود و استفاده از جدید ترین وی پی ان Eyyy VPN در عصر دیجیتال امروز،…

13 ساعت ago

وی پی ان جدید و قوی اندروید SOCAGI VPN PLUS

دانلود مستقیم وی پی ان جدید و قوی اندروید امروزه با گسترش روزافزون اینترنت و…

14 ساعت ago

فیلتر شکن تایید شده قوی Xhypher Tunnel Rev

دانلود مستقیم فیلتر شکن تایید شده قوی فیلتر شکن تایید شده قوی Xhypher Tunnel Rev یکی…

14 ساعت ago

دانلود وی پی ان ماهی Pla Mor VPN

با سرعت متصل شوید و در شبکه های اجتماعی به راحتی مرور کنید در فیلتر…

1 روز ago

دانلود فیلتر شکن دسترسی سریع Life VPN

دسترسی رایگان به اینترنت جهانی ‌+ بهرمندی از امنیت فوق العاده بیشتر کاربران دنیای اینترنتی…

1 روز ago