برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن جستجوی ایمن JC tunnel VPN

اتصال ایمن و سریع

امروزه ساده ترین و بهترین را برای وب گردی استفاده از فیلتر شکن می باشد. معمولا برای اجرای برنامه‌های های فیلترینگ و وب سایت های محدود باید از وی پی ان به صرفه و سریعی استفاده کرد. به همین منظور فیلتر شکن JC tunnel VPN یکی از جدید ترین وی پی ان های گوگل پلی به حساب می آید از ایمنی و امنیت به شدت قوی و پیگیری برخوردار می باشد. این فیلتر شکن مخصوص جستجوی ایمن می باشد. یعنی شما دیگر در وب گردی خود احساس نا امنی نمی کنید. و هنگامی که مشغول گشت و گذار هستید در اینترنت از داشتن چنین نرم افزار قوی ای حس امنیت داشته باشید‌.

موثر ترین راه برای مردم است تا از ترافیک اینترنتی خود محافظت کنند و هویت خود را به صورت آنلاین خصوصی نگه دارند. همانطور که متصل می شوید به یک سرور VPN امن، ترافیک اینترنت شما از طریق یک تونل رمزگذاری شده ای مورد حفاظت قرار می گیرد که هیچ کس نمی تواند آن را ببیند، از جمله هکرها و نا امنی های اینترنتی. پس وجود چنین فیلتر شکنی با ویژگی جستجوی امن یکی از نیاز های همه افرادی محسوب می شود که از اینترنت استفاده می کنند.

امنیت به روز و قوی

سازنده این وی پی ان از به روز ترین پروتکل های امنیتی و حفاظتی در این نرم افزار استفاده کرده است. تا کاربران اطمینان داشته باشند که داده های افراد رمزگذاری شده و از اطلاعات شخصی کاربران حفاظت می شود. دسترسی هر شخصی به داده های کاربران را محدود ساخته است. پس بدون یک ذره نگرانی می‌توانید با خیال راحت و آسوده در اینترنت وب گردی کنید و به کار های اینترنتی روزمره ی خود رسیدگی کنید. لذت وب گردی راحت و به دور از دغدغه و با حمایت امنیت قوی یکی از اهداف سازنده ی این وی پی ان به شمار می آید.

جستجوی ایمن با فیلتر شکن JC tunnel VPN

با این فیلتر شکن از جستجوی امن خود در وب سایت های محدود اطمینان حاصل کنید. هنگامی که به سرور های این اپلیکیشن وصل می شوید. دیگر به کندی و قطعی اتصال خداحافظی کنید زیرا امنیت و سرعت دانلود و آپلود یکی از نکات مثبت این وی پی ان به حساب می آید. پس با چنین نرم افزاری جستجوی ایمن را به خود و دوستانتان هدیه دهید. و از دنیای اینترنتی به نحوی احسنت و بی دردسر لذت ببرید.

نحوه ی اتصال به سرور های نرم افزاری

بعد از نصب و اجرای آن باید نام نویسی کنید بعد از آن می توانید فقط با یک کلیک ساده به سرور های قوی و جدید نرم افزار متصل شوید. و از سرور های قوی و بی نقص این فیلتر شکن اطمینان خاطر کنید. دسترسی راحت و ایمن و همچنین جستجوی سایت های محدود و اجرای آن در هر نقطه‌ از جغرافیا.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این ابر فیلتر شکن به شدت قوی و سریع می باشد.

لینک دانلود فیلتر شکن JC tunnel VPN

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

1 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

23 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

23 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago