دانلود فیلتر شکن جرزی Jersey VPN

دانلود فیلتر شکن جرزی Jersey VPN

پنجره ای جدید برای دسترسی راحت به دنیای اینترنتی

کاربران زیادی در سراسر دنیا به اینترنت دسترسی دارند. و از آن در مواردی خواه ورود به سایت های مختلف استفاده می کنند. اما گاه پیش می آید به دلیل مشکلات سیاسی کشور های مختلف بعضی از سایت ها محدود باشند یا دسترسی به اینترنت ممنوع باشد. به همین خاطر مردم از وی پی ان های مختلف استفاده می کنند. فیلتر شکن Jersey VPN یک نرم افزار جدید و فوق العاده است که شما هنگام وصل شدن به آن به سایت های مختلف می توانید دسترسی‌ داشته باشد. در هر نقطه از جغرافیا که باشید می توانید در هر نوع سایتی اعم از ورزشی، خبری، دنیای فیلم و سینما، کاری، دسترسی داشته باشید.

دانلود فیلتر شکن جرزی Jersey VPN

پس فیلتر شکن Jersey VPN همچون یک گزینه ی جدید برای دسترسی راحت به دنیای اینترنتی می باشد. و شما می‌توانید بعد از وصل شدن در اینترنت گشت و گذار کنید بدون نگرانی و یا کندی اینترنت و قطعی اتصال. همچنین فیلتر شکن جرزی از سرور های بیشمار قوی برخوردار است. که هر کدام دارای اتصال سریع و کاربردی می باشند. بعضی از کاربران از امنیت فیلتر شکنی که در گوشی خود دارند مطمئن نیستند. اما این نرم افزار از به روز ترین پروتکل های امنیتی استفاده کرده است. که در ادامه ی مطلب بیشتر به آن پرداخته شده است.

امنیت صدرصد تضمینی+ مروری راحت و آسان

بدون شک هر فردی با مشکلاتی همچون فیلترنگ سایت مواجه شده است. سایت هایی که بنابر دلایلی همچون مشکلات سیاسی مسدود شده اند نیازمند یک وی پی ان قوی هستند تا بتوان آن را رفع فیلترینگ کرد. این نرم افزار از امنیت و ایمنی تضمین شده برخوردار است. سازنده ی آن تاکید کرده که هدف حفاظت از حریم خصوصی کاربران و اطلاعات شخصی آنان است. پس با خیال راحت و یا اطمینان کامل از این نرم افزار استفاده کنید. تا مروری امن و سریع داشته باشید.

دانلود فیلتر شکن جرزی Jersey VPN

سرعت فوق العاده Jersey VPN

این اپلیکیشن بدون شک از سرعت فوق العاده ای برخوردار می باشد. فیلتر شکن جرزی چون دارای سرور های قوی و رایگان از سراسر دنیا می باشد و کاربران بنابر مکان جغرافیایی خود می توانند از هر کدام سرور های موجود استفاده کنند. فرقی نداره در چه مکانی هستید کافه، رستوران، سینما، هتل، شما می توانید فقط با یک کلیک روی سرور مورد علاقه ی خود به اینترنت پر سرعت متصل شوید. و مروی سریع را برای خود و دوستانتان هدیه دهید.

دسترسی به سرور های پریمیوم و رایگان

همان طور که گفتیم نرم افزار از سرور های رایگان و سریع برخوردار می باشد. یعنی شما با استفاده از این سرور ها می توانید به راحتی به هر سایتی دسترسی‌ پیدا کنید. و بازی های آنلاین روز دنیا را اجرا کنید. اما کاربرانی که خواهان تجربه های جدید و بهتر هستند از سرور های پریمیوم استفاده کنند.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این فیلتر شکن به شدت سریع و قابل استفاده می باشد. پس با خیال راحت وب گردی کنید.

لینک دانلود فیلتر شکن Jersey VPN

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *