برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن جدید Amzro VPN

فیلتر شکن ساده با ویژگی های کامل

در نرم افزار های امروزه به خصوص وی پی ان ها داشتن دو امر سادگی و کامل بودن از هر لحاض خیلی کم پیدا می شود. سادگی از نظر محیط نرم افزاری و همچنین سادگی در استفاده از کلید های برنامه به آسان ترین روش ممکن. کامل بودن از نظر امنیت آن و ایمنی و همچنین محافظت از حریم خصوصی کاربران و داشتن سرور های سریع و قوی. که متاسفانه کمر فیلتر شکنی پیدا می شود. این ویژگی ها را باهم داشته باشد. اما اپلیکیشن Amzro VPN با داشتن سادگی و کامل بودن توانسته است. رقیب جدید برای فیلتر شکن های دیگر باشد.

 

این نرم افزار با داشتن سرور های زیاد و قوی توانسته است نیاز کاربران را از لحاض سرور های قوی و سریع رفع کند‌. به راحتی تنها با یک کلیک وصل شوید و این یکی از ویژگی های این برنامه محسوب می شود. همچنین امنیت بی نظیر آن . حفاظت از حریم خصوصی کاربران و رمز گذاری داده های آنان که هیچ کس نتواند به آن ها دسترستی پیدا کنند. اگر می خواهید یک فیلتر شکن در گوشی خود داشته باشید که با آن بتوانید به تمام سایت های محدود شده دسترسی پیدا کنید. ما نرم افزار Amzro VPN به شما پیشنهاد می کنیم.

دسترسی به سایت های محدود شده

با دور زدن محدودیت های اینترنتی و فیلتر شدن سایت ها به دلایل مختلف می توانید به آزادی ای که برای وب گردی می خواستید دست پیدا کنید. این فیلتر شکن می تواند به خواسته های شما پاسخ بدهد. در هر کجا که باشید. حتی هر نقطه ای از جغرافیا که باشید می تواند به نیاز های شما پاسخ بدهد. اگر می خواهید از وب گردی لذت ببرید و به راحتی بازی های فیلتر را اجرا کند. حتما Amzro VPN را در گوشی شخصی خود داشته باشید. تا با دنیایی از آزادی وب گردی آشنا شوید.

ویژگی های ساده و کلیدی نرم افزار Amzro VPN

وب گردی امن، همانطور که از نامش پیداست رابطه ی یک سپر امنیتی با اینترنت را بیان می کند و حفاظت از داده های شخصی شما در برابر نا امنی های اینترنتی. هر چقدر امنیت وی پی ان بالاتر باشد با اطمینان کامل تری به وب گردی خود می پردازید. پس با خیال راحت به مرور خود در سایت های فیلترینگ ادامه دهید.

 

طراحی ساده و جذاب

ساختار داخلی این نرم افزار به شدت مورد پسند می باشد. استفاده از کلید های برنامه در بهترین جای ممکن. همچنین برای وصل شدن فقط کافی است روی آن کلیک کنید تا به سرور های قوی این فیلتر شکن وصل شوید. همچنین به‌طور خودکار به سرور VPN متصل شود و از محافظت مداوم و حفظ حریم خصوصی اطمینان حاصل کنید.

فیلم تست فیلتر شکن Amzro VPN+ سرعت دانلود و اپلود

همانطور که مشاهده کردید این نرم افزار به شدت سریع و مورد پسند می باشد. داشتن سرور های سریع و سرعت دانلود و اپلود فوق العاده به همین خاطر است که بیشتر کاربران از آن رضایت دارند.

لینک دانلود فیلتر شکن Amzro VPN

VPN

Recent Posts

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

16 دقیقه ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

22 ساعت ago

دانلود و نصب وی پی ان آنلاین و تضمینی EagleEye VPN

ابزاری برای دسترسی سریع، ایمن و نامحدود به اینترنت نرم افزار های امروزه از امنیت…

22 ساعت ago

فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock

دانلود مستقیم فیلتر شکن برای اندروید 4 VPNLock یکی از نیاز های کاربران فیلتر شکن…

1 روز ago

اتصال به وی پی ان پروکسی VPN Proxy

دانلود مستقیم فیلتر شکن وی پی ان پروکسی VPN Proxy وی پی ان پروکسی VPN…

1 روز ago

دانلود پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN

آموزش استفاده از پر سرعت ترین وی پی ان Wall VPN کاربران با دانلود پر سرعت…

1 روز ago