برای دانلود برنامه کلیک کنید یا برای مشاهده بیشتر صفحه را به پایین بکشید


دانلود مستقیم فایل apk
آپدیت جدید بدون مشکل اتصال ( نسخه جدید )


دانلود از گوگل پلی

دانلود فیلتر شکن جدید گوگل پلی Kotol VPN

ایمن و پایدار

بهرمندی از فیلتر شکن سریع و ایمن و قابل استفاده یکی از نیاز های کاربران عزیز در عوضه ی وب بگردی و کار های اینترنتی است. نرم افزاری که بتواند دغدغه های مردم را از کندی اینترنت و قطعی آن نجات دهد و به راحتی با آن وب گردی کنند. فیلتر شکن Kotol VPN یکی از جدید ترین فیلتر شکن های گوگل پلی به حساب می آید. ایمنی و امنیت به شدت قوی و سریع حفاظت از اطلاعات کاربران یکی از مهم ترین ویژگی های این اپلیکیشن به حساب می‌آید. با kotol VPN، می‌توانید با خیال راحت آنلاین شوید، از دسترسی به اینترنت خصوصی، بهینه‌سازی بازی‌های موبایل و دسترسی به هر محتوا، در هر کجا لذت ببرید.

این VPN دسترسی به اینترنت خصوصی، امن و رمزگذاری شده را ارائه می دهد. تا شما کاربران به راحتی بتوانید وب گردی کنید و دنیای اینترنتی را بیشتر از قبل تجربه کنید. این فیلتر شکن جز جدید ترین وی پی ان های حال حاضر گوگل پلی می باشد که به راحتی می‌توانید از سرور های قوی آن استفاده کنید. بهرمندی از سرور های قوی آمریکا و روسیه که به شدت سریع و قدرتمند می باشند.

امنیت و ایمنی فوق العاده

سازنده ی این نرم افزار از بهترین و به روز ترین پروتکل های امنیتی استفاده کرده است. که شما کاربران هیچ گونه نگرانی نسبت به امنیت داده های خود نداشته باشید. حفاظت از اطلاعات و داده های کاربران به نحوی احسنت که هر کدام از افرادی که آن را نصب کنند از خدمات مهم آن برخوردار می باشند. دیگر بدون هیچ گونه نگرانی سایت های خارجی و داخلی را مرور کنید. عملکرد فوق العاده سریع جز بهترین وی پی ان های موجود در گوگل پلی مخصوص بازی های آنلاین همانند پابجی و فری فایر و شبکه های اجتماعی.

با فیلتر شکن Kotol VPN تجربه بازی خود را بهینه کنید

این نرم افزار مخصوص بازی های آنلاین و روز دنیا است. اجرای بی وقفه ی بازی هایی همچون پابجی، کلش، فری فایر و دیگر بازی های محبوب. دیگری نگران پینگ ضعیف و کندی اتصال خود نباشید. با این اپلیکیشن به راحتی به شبکه های اجتماعی دسترسی‌ پیدا کنید همانند اینستاگرام، یوتیوب، فیسبوک .

رابط کاربر پسند

برنامه از سرور های خود برای عملکرد بهتر به عنوان یک سرویس VPN استفاده می کند. که در عملکرد اصلی آن نقش اساسی دارد. این وی پی ان دسترسی ایمن و خصوصی به منابع آنلاین را برای کاربران فراهم می کند حریم خصوصی و امنیت آنلاین آنها را تقویت می کند. علاوه بر این، به دلیل سیاست های امنیتی خاص، استفاده از این سرویس در بلاروس، چین، عربستان سعودی، عمان، پاکستان، قطر، بنگلادش، هند، عراق، سوریه، روسیه محدود شده است. سازنده ی این فیلتر شکن برای هر گونه ناراحتی ناشی از این محدودیت ها پوزش می طلبد‌.

مشاهده فیلم تست و بررسی سرعت دانلود و آپلود

همان طور که مشاهده کردید سرعت دانلود و آپلود این نرم افزار به شدت مورد پسند کاربران قرار گرفته است. و عموم را از داشتن فیلتر شکن قوی بی نیاز می کند.

لینک دانلود فیلتر شکن Kotol VPN

VPN

Recent Posts

دانلود وی پی ان رایگان و ایمن Free VPN

ابزاری ضروری و نامحدود برای دسترسی به دنیای اینترنتی خواسته ی بیشتر کاربران دنیای اینترنتی…

57 دقیقه ago

دانلود فیلتر شکن پایدار و متصل CubeGuard VPN

اجرای برنامه های فیلترینگ شبکه های اجتماعی برای رفع فیلترینگ و محدودیت سایت های خارجی…

1 ساعت ago

جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN

دانلود مستقیم جدید ترین وی پی ان بازی YONSU VPN یکی از نیاز های اساسی…

2 ساعت ago

دریافت کو کو وی پی ان KOKO VPN Lite

فعال سازی کو کو وی پی ان برای اندروید دریافت کو کو وی پی ان…

2 ساعت ago

فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN

دانلود مستقیم فیلتر شکن سال 2023 Ngao VPN فیلتر شکن ها ابزار های قدرتمندی می…

3 ساعت ago

دانلود فیلتر شکن قوی گربه Meow VPN

اتصال خود را ایمن و ناشناس نگه دارید بدون هیچ محدودیتی برای هر مروری در…

1 روز ago